1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mazda 6 2003r. 2.0 MZR

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika ZoZo, 10-12 17.

  1. ZoZo

    ZoZo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    402
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Gliwice
    witam

    autko moje prywatne na LPG j/w na pb ciągnie równo od 0 km/h ale na lpg pojawia się jakby turbo dziura ok 3500 obr. świece maja przejechane ok 4000 tys km przepływomierz wymyty czysty przepustnica wymyta czysta. filtry lpg wymienione po regulacji ok 3 tys km. łącznie na instalacji zrobione ok 35 tys km. turbo dziura pojawia się od 3 biegu..

    odkręcałem korek spustowy na reduktorze liczyłem ze tam sie cos nazbierało... ale jednak to nie to :/

    dodam ze bylem na regulacji ale gazownik miał pewne problemy.. wracałem do niego 3-4 razy bo czasami na lpg wywalało check engine błąd kasował sie po odpięciu akumulatora. ostatnim razem gazownik powiedział ze mapy mam ustawione identycznie jak na pb od tamtej pory check sie nie zaświecił.

    co myslicie o tym ?? da się coś zweryfikować bez wizyty u gazimierza ??
     
  2. ZoZo

    ZoZo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    402
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Gliwice
    Koledzy mam po pytanie . Jakie powinno być ciśnienie na redaktorze? I czy wartość powinna być stałą? Mam instalacje stag 4 Eco
     
  3. leeroy15

    leeroy15 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 17
    Postów:
    571
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    Ostrowiec
    Zmień gazownika. Tyle w temacie - pojedź do takiego co nie będzie miał problemów.
     
  4. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 823
    Docenione treści:
    587
    Miasto:
    Olsztyn
    Pewnie zrobił autokalibrację i uznał temat za zamknięty...
     
  5. ZoZo

    ZoZo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    402
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Gliwice
    Mam kabel i program. Czy mogę jakoś wstępnie ocenić czy jest dobrze ustawione? I tak umowie się do gazownika. Ale chciałbym chociaż trochę to zrozumiec. I św w przyszłości bez wizyty u gazownika kontrolować ciśnienie itd. Rozumie ze tam jest tego wszystkiego sporo ale może jakieś podstawy?
     
  6. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 823
    Docenione treści:
    587
    Miasto:
    Olsztyn
    Jak masz jakiś tester, żeby podczas jazdy podejrzeć co się dzieje na sondzie, na gazie , najlepiej na wykresie, to zacznij od tego.
     
  7. leeroy15

    leeroy15 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 17
    Postów:
    571
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    Ostrowiec
    Jak ktoś ci zdradzi tajniki tej wiedzy to czemu nie... Jutro może ktoś inny podpyta jak i czym można zdjąć immo z jakiegoś nowszego wózka... czemu nie.... Dzielmy się wiedzą bezinteresownie - jestem za! :D Niech ktoś poda jak na tacy jak ten gaz wyregulować... - śmiało :D
     
  8. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 823
    Docenione treści:
    587
    Miasto:
    Olsztyn
    Na stronie producenta masz manuala jak konfigurować i stroić.
     
  9. ZoZo

    ZoZo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    402
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Gliwice
    Hmmm żeby gaz ogarnąć od a do z to domyślam się ze trzeba mieć naprawdę pojęcie w temacie i poświęcić sporo czasu na kształcenie... Ja tu nie chce wam chleba odbierać instalujcie serwisujcie zarabiajcie itd. Forum jest od tego by pytać i uzyskiwać odpowiedzi. Jeżeli nie chcesz nie odpisuj ale nie stawiaj mnie w świetle złodzieja darmowej wiedzy.
     
  10. leeroy15

    leeroy15 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 17
    Postów:
    571
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    Ostrowiec
    Ja ciebie nie stawiam w takim świetle... Sam nie siedzę w instalacjach i szczerze mówiąc na razie nie zamierzam w to wchodzić. Są jednak zagadnienia motoryzacyjne, których tajniki niektórzy dosyć skrupulatnie strzegą. Podejrzewam, że z LPG jest podobnie i wychodzi to z wieloletniej praktyki i doświadczenia. Sam podałeś przykład swojego gazownika, który poległ.... Osobiście znam przypadki gazowników, którzy tak szybko jak weszli w rynek tak szybko z niego wylecieli. O ile montaż samej instalacji to nie problem o tyle dobranie odpowiednich komponentów do odpowiedniego silnika i później wyregulowanie tego by latało jak na PB to już inna bajka. Kolega wyżej powiedział - idź na stronę producenta i poczytaj. Może ktoś kumaty i chętny do pomocy ci na PW pomoże... :D
     
  11. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 823
    Docenione treści:
    587
    Miasto:
    Olsztyn
    Dobry gazownik powinien mieć trochę tunera w sobie... i w małym palcu budowę i zasadę działania systemów wtryskowych.
     
  12. ZoZo

    ZoZo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    402
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Gliwice
    Witam ponownie. Niestety posiadany kabel do lpg nie przypasowal do mojego sterownika. Czekam aż znów zapali się check w aucie.:p a po świętach odwiedzę gazownika...innego

    Pozdro
     
  13. ZoZo

    ZoZo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    402
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Gliwice
    Witam ponownie. wczoraj bylem na regulacji LPG. gazownik od razu zauważył rozjechane mapy oraz źle wyregulowane ciśnienie. auto nie miało prawa dobrze jeździć. od wczoraj auto na LPG zbiera sie równo od 0 :D nie ma turbo dziury czy spadku mocy ( przynajmniej nie odczuwam :p) brak błędu p0171

    Zostaje obserwacja czy i po jakim czasie wywali błąd ubogiej mieszanki, o ile w ogóle coś się pojawi ;)

    zmiana gazownika pomogła hehe