1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

mazda 6 2005r 2.0 diesel spadające wezyki przelewowe

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika swirek30, 13-09 18.

  1. swirek30

    swirek30 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-08 15
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    1
    Witam mam taki problem z mazda 6 gdy zapale silnik zrywa mi wężyki przelewowe z wtryskiwaczy nie wiem dlaczego ? Czy powrót do baku jest zatkany czy nie wiem sam o co chodzi .
    Jeśli może ktoś coś podpowiedzieć to bym prosił o podpowiedz gdzie szukać przyczyny.
     
  2. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    643
    Docenione treści:
    42
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Po wypieciu wezyka,wypchaniu,zawsze nalezy zastosowac nowe i to nie byle jakie,najlepiej kupic w ASO .Wezyk wepchniety raz i koniec.
     
  3. swirek30

    swirek30 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-08 15
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    1
    Są nowe węże nowe zaciski i dalej kapie robi się zbyt duże ciśnienie na przelewach a wąż z powrotu do baku jak by nie drożny bo pistoletem do niego dmuchałem i nic
     
  4. Lechtak

    Lechtak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    70
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Wrocław
    Przelew powinien być drożny aż do zbiornika. Przydało by się sprawdzić ( manometrem) ciśnienie przelewu, zbyt duże świadczy o uszkodzonych wtryskiwaczach. Lub usterka zaworu dozującego ( pomiar ciśnienia paliwa na zasobniku) zbyt duże również powoduje takie zachowanie. No chyba że przyszczypnięty o-ring na przelewach.
     
    Ostatnio edytowano: 13-09 18
    toomii76 i Ondraszek lubią to.
  5. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    643
    Docenione treści:
    42
    Miasto:
    Nowy Sącz
    To jest pytanie,ja mysle,ze do pompy.
     
    Lechtak lubi to.
  6. swirek30

    swirek30 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-08 15
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    1
    Przedmuchałem kompresorem powrót do zbiornika paliwa i na razie pomogło silnik równo teraz pracuje .przelewy wszystkie równo dozują do menzurek .
     
    Lechtak lubi to.
  7. Lechtak

    Lechtak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    70
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Wrocław
    Dobra robota. Tyko dojdź dlaczego przelew był zatkany.
     
    toomii76 lubi to.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. spadajace wezyki przelewowe przyczyny