1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

megane 1.9 dci funkcja regulacji cisnienia rampy ukl. otwarty

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika tomi4m10, 9-07 18.

  1. tomi4m10

    tomi4m10 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-07 12
    Postów:
    382
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    Trojmiasto
    Witam, nie zajmowałem się do tej pory silnikami CR, głównie vp i pompki, ale jestem troszkę zobligowany teraz spróbować pomóc. Więc auto ma tylko jeden błąd jak w temacie, to błąd stały, nie odpala, choć parę dni błąd nie był stały i paliło, ale słabo się wkręcało na obroty. Od czego zacząć? podmieniać czujnik na listwie? czy może najpierw o ringi na zaworze na pompie? czy patrzeć ciśnienie na rampie przy kręceniu rozrusznikiem? Filtr paliwa niedawno wymieniony, testu przelewowego nie zrobię bo nie pali, wolałbym oddać fachowcowi, ale kurczę jest u nas dwóch i wszyscy zawaleni terminami... kiedyś i tego trzeba się nauczyć pozdrawiam.
     
  2. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    480
    Docenione treści:
    81
    Miasto:
    Ostrołęka
    Sprawdź wtrysku na przelewy. A uzupełnij dane auta, będzie łatwiej bo tak to nie wiadomo czy posiada elektryczną pompę paliwa. Błąd jest stały czy tylko po próbie rozruchu?
     
  3. tomi4m10

    tomi4m10 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-07 12
    Postów:
    382
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    Trojmiasto
    chyba testu przelewowego nie zrobię, bo nie pali, błąd stały, nie do skasowania, paliwo jest w przewodach, więc wnioskuję, że jeśli jest pompka elektryczna to pompuje, chyba, że jeszcze mogę odpiąć przewód przed filtrem i zobaczyć czy robi ciśnienie przy próbie rozruchu, danych dokładnych silnika, dowiem się jutro nie mam auta na miejscu.
    Wyczytałem, ze czujnik na rampie ma mieć po zapłonie na 1 pinie 5v, 2gim -blisko zera, 3cim 12v, i że często padają i regulator wtedy odpuszcza ciśnienie, bo ma dane, że za wysokie. Zastanawiam się co znaczy układ otwarty? tzn na jakim elemencie jest ten błąd.
     
  4. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 674
    Docenione treści:
    556
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    układ otwarty -przerwany obwód elektryczny lub uszkodzenie danego elementu.
     
  5. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    480
    Docenione treści:
    81
    Miasto:
    Ostrołęka
    To jest błąd zaworu ciśnienia paliwa. Przedzwoń wiązke.
     
  6. tomi4m10

    tomi4m10 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-07 12
    Postów:
    382
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    Trojmiasto
    Dzięki za pomoc, właśnie tego potrzebowałem, czujnik by wywalał pewnie za niskie czy za wysokie ciśnienie, a tu jest błąd samej funkcji. silnik to 1.9 dci 115 km, rocznik chyba 2004, pierwszy rocznik modelowy megane żelazka. Poszukam pinoutu od zaworu.
     
  7. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 271
    Docenione treści:
    60
    Miasto:
    Wieś zabita dechami bez pekaesu
    A na testerze jest cisnienie podczas krecenia?