• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Mercedes CL500 W215

Zerard

Początkujący
Punktów
0
Witam jestem nowy, mam następujący problem z poborem prądu...patrząc na miernik a podłączam tak że rozpinam klemę minusową i podłączam miernik minus do minusa w aku a plus do klemy minusowej ustawione na ampery, pokazuje pobór 1A auto w stanie spoczynku przez noc, odpinanie bezpieczników raczej tu nic nie da auto dość już zaawansowane moduły sam trzy i keylees plus zawieszenie hydrauliczne, nie mam w okolicy kumatego elektryka z SD do Mercedesa tylko uniwersalne także zdiagnozować mają tu problem, od 30 lat sam naprawiam swoje auta ale na diagnostyce elektroniki jestem zielony, dlatego prośba jak się zabrać za diagnozowanie Mercedesa wstępnie bez komputera....jaki powinien być prawidłowy pobór prądu w tym Mercedesie

Gorzowiak

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
247
Miasto
Gorzów Wlkp
Na pewno nie 1A. Zakładając sprawny i w pełni naładowany akumulator 70AH to przy tym poborze zje go do zera w 70 godzin, a rozruch będzie niemożliwy pp kilku. Myślę że pobór 0,01 może 0,02 to maksimum.

Zerard

Początkujący
Punktów
0
Na pewno nie 1A. Zakładając sprawny i w pełni naładowany akumulator 70AH to przy tym poborze zje go do zera w 70 godzin, a rozruch będzie niemożliwy pp kilku. Myślę że pobór 0,01 może 0,02 to maksimum.
Jest jeden sprawdzałem na mierniku inne podzespoły, jak jest 0,1 to tak jest tak jak 0,01, a tu jest 1A, akumulator siada po jednym dniu czasami wytrzyma 1,5 dnia i ma prąd 12V akumulator mam nowy bo zaledwie 7 miesięcy aku 100 ah i 90A

Ostatnia edycja:

Zerard

Początkujący
Punktów
0
To była odpowiedź na Twoje pytanie

A nie twierdzenie, że napewno tyle nie pobiera.