1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mercedes Vito 112 CDI 638 Brak synchronizacji wałka rozrządu

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Markek, 4-11 18.

  1. Markek

    Markek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-03 18
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sikólka
    Witam

    Miałem błąd brak synchronizacji wałka rozrządu po dodaniu w czasie jazdy dobrze z buta samochód gasł. Ale ruszając spokojnie nic się nie dzieje silnik pracuje normalnie nie kopci, następnie spróbowałem ponownie dać mu dobrze z buta nie ma błędu brak synchronizacji. Teraz dostałem błąd zbyt wysokie ciśnienie szyny miałem kiedyś taki błąd w BMW i wtrysk lał, ale teraz sprawdziłem na przelewy i wtryski wyglądają ok, co robić w tej sytuacji.
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 114
    Docenione treści:
    391
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Rozrzad
     
  3. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 044
    Docenione treści:
    410
    Miasto:
    Radom
    Jeżeli bląd dotyczy zbyt dużego ciśnienia to może siteczko na zaworze DRV.
    pol_pl_Zawor-cisnienia-paliwa-na-listwie-W-163-W-202-W-203-W-210-VITO-639-SPRINTER-2261_1.jpg
     
    winetoo lubi to.
  4. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 525
    Docenione treści:
    323
    Miasto:
    Radom
    Co do synchronizacji, coś ktoś grzebał może ostatnio przy dwómasie? Jak nie to wymień czujnik wałka na początek, przy okazji sprawdzając przewody do niego idące przez takie jakby widełki na obudowie wałków, zdarza się że zwarcie tam się robi.
     
  5. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    tam jak robi zwarcie to bezpiecznik pali
     
  6. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 525
    Docenione treści:
    323
    Miasto:
    Radom
    Tak, jak zwiera z plusowym. Ale jest jeszcze sygnał.
     
    toomii76 lubi to.
  7. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    91
    Miasto:
    Gdansk
    Przewody sprawdź czy nie przetarte gdzieś
     
  8. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    w zasadzie nie sprawdzałem jaka jest " moc " sygnału , ale raczej 0-5 ...
     
  9. Markek

    Markek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-03 18
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sikólka
    Teraz nie ma błędu brak synchronizacji. Teraz dostałem błąd zbyt wysokie ciśnienie szyny miałem kiedyś taki błąd w BMW i wtrysk lał, ale teraz sprawdziłem na przelewy. Chodzi zawór Szyny czy czujnik wałka rozrządu? Czy istnieje możliwość sprawdzić ten czujnik? Może masz jakiś pomysł, aby się upewnić czy na pewno uszkodzony.
     
  10. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 683
    Docenione treści:
    1 723
    Miasto:
    turek
    Wtrysk lał i było za wysokie ciśnienie?
     
    winetoo lubi to.
  11. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 525
    Docenione treści:
    323
    Miasto:
    Radom
    Nieprawdopodobny przypadek, jak czegoś jest za mało bo wycieka to nie może być tego zbyt dużo, tak na chłopaki rozum.
     
    toomii76 lubi to.
  12. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 683
    Docenione treści:
    1 723
    Miasto:
    turek
    cuda panie...
     
  13. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 525
    Docenione treści:
    323
    Miasto:
    Radom
    Skoro ciśnienie jest zbyt wysokie to masz problem z regulatorem ciśnienia paliwa, to ten na listwie po prawej jak stoisz przodem do silnika, Dimitrij ci o nim pisał. On być może ma mikro sitko i ono jest zanieczyszczone lub jeśli go nie ma regulator do wymiany.

    Bo święta tusz tusz.
     
    Ostatnio edytowano: 4-11 18
    toomii76 lubi to.
  14. Markek

    Markek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-03 18
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sikólka
    Ok duże dzięki za info kupię używany bo nowy bardzo drogi i sprawdzę czy pomogło. Do sitka da się jakoś dojść czy on jest lub czy go nie ma ?
    Dzięki
     
  15. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 525
    Docenione treści:
    323
    Miasto:
    Radom
    Jak regulator ma ostatnie cyfry numeru 05 to jest sitko a jak 01 to go nie ma. Na zdjęciu co wstawił Dimitriew jest z sitkiem. Przedmuchaj go sprężonym powietrzem jak jest i sprawdź. Jak ma sitko i na nim będzie bardzo dużo syfu to wymień filtr paliwa i przepłucz układ paliwowy.
     
    toomii76 lubi to.
  16. Markek

    Markek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-03 18
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sikólka
    Ok dzięki za info tak zrobię jak piszesz jutro sprawdzę Mój czujnik ma prawdopodobnie końcówkę nr 49
    Jeszcze raz dzięki
     

    Załączone pliki:

  17. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 525
    Docenione treści:
    323
    Miasto:
    Radom
    Sory, chodziło mi o cyfry przed 49. Ale taki zawór masz jak na zdjęciu? Który rocznik tego auta, to nie 639 model?
     
  18. Markek

    Markek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-03 18
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sikólka
    Nie mój model to 638 nie mogłem dzisiaj go wykręcić ponieważ nie mam takiego klucza do wykręcenia ale jutro go wykręcę i dam znać dokładnie jaki jest nr. Nie jestem pewien na 100% czy to ten nr co na zdjęciu.
     
  19. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 525
    Docenione treści:
    323
    Miasto:
    Radom
    Zawór masz na dwie śrubki czy jedną centralną na duży klucz płaski jak na tym zdjęciu co wstawiłeś?
     
  20. Markek

    Markek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-03 18
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sikólka
    Nie jest na dwie małe śrubki 7 mm i nie zwykłe 7 mm tylko Betrix coś takiego to nie zwykłe śruby ale jutro gdzieś poszukam takiego klucza