Cześć wszystkim.
Mam problem z moim MB W204 2.2 CDi oryginalnie 170 miał ( skrzynia 7G).
Na wstępie zaznaczę że W204 Ma podniesioną moc na 220 KM( nie przeze mnie i nie w Polsce ) .
Oraz po zakupie auta, był już problem z skrzynią. Podczas normlanej jazdy nic się nie działo ale przy wciśnięciu gazu do oporu to nie chciał zmienić biegu na wyższy i szarpał przy zmianie 2-3 i 4-3 .
Auto pojechało do elektryka który ma oprogramowanie do tego i tu się zaczęła jeszcze większa jazda. Skrzynia wyrzucała błąd. Elektryk stwierdził sterownik.
Po wymianie sterownika błędu nie ma ale skrzynia długo myśli nad zmianą biegów na wyższy. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu ( powiedzmy do połowy zakresu ) MB redukuje o 2 biegi nawet jest wstanie zredukować o 3. Przełączanie biegów ręcznie też nie zawsze działa. Wrzucę bieg tylko i wyłącznie kiedy jadę z stałą prędkością lub obroty przekroczą ok. 2,5 - 3 tyś.
Skrzynia sama zmienia biegi ale przy ok. 2,2 obr przy normalnej jeździe ( myśli przy tym ok. 5-7 sek nim przełączy ) lub jeśli chciałbym szybko wyprzedzić to zrzuci 2 biegi ( lub 3 ) i może iść do 4-5 tyś a biegu nie zmieni.
Oczywiście elektryk się poddał -.-
Moje pytanie czy ktoś się spotkał z czymś takim? Czy od razu lepiej szukać całej skrzyni?
Pytałem w serwisie MB i do tego konkretnego modelu jest skrzynia od E-klasy.
Mam problem z moim MB W204 2.2 CDi oryginalnie 170 miał ( skrzynia 7G).
Na wstępie zaznaczę że W204 Ma podniesioną moc na 220 KM( nie przeze mnie i nie w Polsce ) .
Oraz po zakupie auta, był już problem z skrzynią. Podczas normlanej jazdy nic się nie działo ale przy wciśnięciu gazu do oporu to nie chciał zmienić biegu na wyższy i szarpał przy zmianie 2-3 i 4-3 .
Auto pojechało do elektryka który ma oprogramowanie do tego i tu się zaczęła jeszcze większa jazda. Skrzynia wyrzucała błąd. Elektryk stwierdził sterownik.
Po wymianie sterownika błędu nie ma ale skrzynia długo myśli nad zmianą biegów na wyższy. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu ( powiedzmy do połowy zakresu ) MB redukuje o 2 biegi nawet jest wstanie zredukować o 3. Przełączanie biegów ręcznie też nie zawsze działa. Wrzucę bieg tylko i wyłącznie kiedy jadę z stałą prędkością lub obroty przekroczą ok. 2,5 - 3 tyś.
Skrzynia sama zmienia biegi ale przy ok. 2,2 obr przy normalnej jeździe ( myśli przy tym ok. 5-7 sek nim przełączy ) lub jeśli chciałbym szybko wyprzedzić to zrzuci 2 biegi ( lub 3 ) i może iść do 4-5 tyś a biegu nie zmieni.
Oczywiście elektryk się poddał -.-
Moje pytanie czy ktoś się spotkał z czymś takim? Czy od razu lepiej szukać całej skrzyni?
Pytałem w serwisie MB i do tego konkretnego modelu jest skrzynia od E-klasy.