1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mercedes w212 E350 cdi halas przy odpalaniu

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika piasek103, 13-11 18.

  1. piasek103

    piasek103 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-10 15
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam ostatnio zauwazylem ze przy odpalaniu po nocy slyszalny jest przez 3-4 sekundy taki dzwiek jak na filmiku z moich przypuszczen jest to napinacz rozrzadu prosze o pomoc.
     
  2. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    689
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Mysle, ze diagnoza sluszna.
     
  3. tomeklibig

    tomeklibig Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-02 18
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Słupsk
    A to wystarczy sam napinacz, czy już czas na rozrząd kompletny? Znajomy ma tak w w164 i nie wie ile ma kasy zbierać.
     
  4. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    689
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Jesli nie doszlo do uszkodzenia kol zebatych,ktore niestety sa b.drogie a o zamiennikach nie ma mowy,badziewne,zestaw SWAG a taki polecam, wedle rankingu najlepszy,kosztuje ok.600 zl.niestety robocizna nie bedzie tania,Stan lancucha oceni mechanik, ale proponuje wymiane calosci.
     
  5. piasek103

    piasek103 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-10 15
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    A jezeli stalo sie to doslownie nie dawno jak troche zimniej sie zrobilo to mozna zaryzykowac wymiane samego napinacza ?
    A mam jeszcze mozliwosc zalozyc na probe sprawny napinacz ale uzywany moze tak sprobowac ?
     
  6. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    689
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Trzeba najpierw oceanic Stan lancucha oraz kol zebatych,jesli stalo sie to niedawno to sa szanse unikniecia powaznych kosztow.Jedno pewne,jezdzic nie wolno.
     
  7. piasek103

    piasek103 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-10 15
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Dzisiaj odpalałem bez paska wielorowkowego ta sama sytuacja dodaje filmik czyli jednak napinacz. Ogladałem łancuch przez wlew oleju jego napięcie przed i po odpalaniu. W obu wariantach przelega bardzo mocno nie da się go odciągnąć maksymalnie może na 1 mm zębatki dwie ktore tam widać też są w idealnym stanie. Po niedzieli spróbuje wymienić sam napinacz i moje pytanie czy lepiej kupić firmy Ina jak radzili na forum Niemieckim czy oryginalny w Mercedesie ?
    A i jeszcze jedna sprawa czy bez problemu uda się go wykręcić jak ściągne dolot ?
     
  8. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    689
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Temat b.trudny,to sa mlode auta ale wedlug fachowej literature,do ktorej w koncu dotarlem gdyz w internecie nie ma zadnych informacji,cytuje,,w przypadku podwyzszonego halasu przy rozruchu,pub pracujacego silnika,nalezy:wymienic kompletny naped rozrzadu,czyli,lancuch,zestaw slizgow oraz napinacze.Sam komplet nie jest drogi,mozna nabyc porzadne zamienniki,niestety wymiana jest skomplikowana,wczesniej trzeba zdemontowac caly rozbudowany naped osprzetu silnika.