1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[MG ZT-T] wysokie obroty biegu jałowego

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Gustlik0, 23-10 18.

  1. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    Witam mam problem z moim MG ZT-T benzyna. Wymyłem przepustnice silnik krokowy czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym i po złożeniu i odpaleniu mam taką sytuację na wolnych obrotach



    Dodam że po wypięciu czujnika ciśnienia zasysanego powietrza auto schodzi z obrotów i bardzo kuleje jak podłącze z powrotem to auto wkręca się znowu na 2tys obrotów na biegu jalowym
     
    Ostatnio edytowano: 23-10 18
  2. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    2 084
    Docenione treści:
    214
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    Zapewne adaptacja wymagana.
     
  3. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    witam
    -robilem reset przepustnicy nic to nie dało
    -wyciagłęm czujnik cisnienia dolotowego umylem w benzynie nic nie dało
    -wymylem krokowca i gniazdo w ktorym jest osadzony nic to nie dało
    -po odpaleniu silnika zatkałem cieka rurke ktorą nasadza sie na gniazdo silnika krokowego oraz zatkałęm przepustnice silnik został zdławiony i zgasł (problem z nieszczelnym lewym powietrzem wykluczony)
    -jak wezyk ktory nachodzi na gniazdo silnika krokowego scisne obroty spadaja do 800 jak puszcze to chodzi normalnie na tych obrotach moge pogazowac jest ok dopiero po jakims czasie zaczyna znowu wieszac obroty na 2tys i rytmicznie falowac w zakresie 2tys-18000
    -sprawdziłem multimetrem TPS wraz z otwarciem przepustnicy rezystancja rosnie
    -jak podepne go do VCDS-a to tak samo naciskam na pedał gazu rosnie otwarcie przepustnicy
    -jak podepne VCDS-a to czujnik cisnienia dolotowego pokazuje na 800obrotach 43kPa a wraz ze wzrostem predkosci obrotowej zmienia parametry temperature zasysanego powietrza tez zmienia wartosc jak stoje rosnie w czasie jazdy maleje
    -jak odepne wtyczke z czujnika cisnienia koletora auto zaczyna zdecydoanie gorzej pracowac nierowno ma problem wkrecic sie nie obroty
    -wszystko mi wskazuje na krokowca czy po wypieciu wtyczki z niego powina nastapic reakcja? chodzi na zapalonym silniku?bo odpinam i nic sie nie dzieje błedow brak jedynie jak wypne te czujniki to pokazuja sie błedy podepne je saksuje błedy i bledów nie ma
    -i czy cały czas ma ciagnac powietrze przez ta rurke z gniazda silnika krokowego? bo u mnie wlasnie caly czas zasysa
     
  4. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 804
    Docenione treści:
    563
    Miasto:
    grudziadz
    Krokowy do wymiany
     
  5. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    Witam wymieniłem królowie i jak reka odjeło dziekuje.