• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Misa olejowa C-elysee

matik.muszyn

Początkujący
Punktów
0
Cześć,
jak w temacie, szukam misy olejowej do Citroena C-elysee 1.6 VTi 115KM. Oczywiście, jestem w stanie znaleźć na Google'ach jakieś sklepy, ale nie mogę znaleźć nic używanego. Gdzie Wy Panowie takich rzeczy szukacie - nie jestem mechanikiem tylko szarakiem ;).

toomii76

toomi
Punktów
6608
Miasto
turek
używaną miskę ciężko znaleźć. jak ktoś ma do sprzedania silnik to razem z misą. ile nowa kosztuje?

matik.muszyn

Początkujący
Punktów
0
Nowa kosztuje ok. 150zł. I sam zastanawiam czy opłaca się dawać do gwintowania starą. Cenowo pewnie wyjdzie podobnie albo i taniej z misą.

matek11

Początkujący
Punktów
0
ja brałbym nową i nawet się nie zastanawiał .

sulej013

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
100
Miasto
Xxx
Nowa albo Emów pod Warszawą ew Sobienie Jeziory nr na pw jak chcesz

XMARIO

SuperMechanior
Punktów
6795
Miasto
Mazowieckie
bredzisz sulej13.
w sobieniach nic takiego nie ma. jest namiot w gusinie z kilkoma złomami z UK.
z emowa czasem coś kupuję, ale nie sądzę by kolesiowi chciało by sie demontować mise umyć ją spakować i wysłać.
w ogóle to cały ten temat jest śmieszny.

Vicia

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
627
Miasto
Centrum Kraju
Ja bym regenerował gwint było by jeszcze taniej są pewnie jakieś reperatury gwintu do tego ...ale to ja bym zrobił bo wiem jak to zrobić oraz czym,mam warunki do tego i jeszcze mogę się do tego nachlać do nie przytomności...a ty piszesz że szarak jesteś, nie
Nie.. jesteś szarakiem tylko człowiekiem.szaraki to zajunce albo kosmici...więc ty jako homosapiens istota rozumna kupuj misę za 150 zł kup uszczelkę silikon i dobre pół litra wódki i do mechanika..:D
Automatyczne połączenie postów:

bredzisz sulej13.