1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mocno ujemne korekty stft

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika barteq87, 31-03 20.

  1. barteq87

    barteq87 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    29-12 19
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Piaseczno
    Witam

    Co moze powodowac mocno ujemne kotekty stft w czasie przyspieszania do odcinki powyzej 5000rpm , w czasie startu z dolnych partii obrotow lekko dodatnie wartosci , nieszczelnosc lub slaba pompa paliwa raczej by sie objawiala dodatnimi wartosciami o ile sie nie myle ?

    Logi robione odrazu po skasowaniu ltft na rozgrzanym silniku

    Audi a3 8p 2.0 fsi blr 150KM
     

    Załączone pliki:

  2. daw2

    daw2 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-04 20
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    A jest lpg? Może to być lejący wtrysk lub sonda.
     
  3. sebastian_j

    sebastian_j Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-12 17
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Oslo
    Ja bym zaczął od sprawdzenia co pokazuje sonda o2, a później zrobił jakiś test(zasymulować nieszczelność) żeby ustalić czy pokazuje prawdę.