1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

mondeo mk3 tddi po odpaleniu gasnie

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika krzysztof chodak, 28-01 15.

  1. krzysztof chodak

    krzysztof chodak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-04 13
    Postów:
    75
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    pszow
    witam problem jak wyzej auto po zderzeniu zapala i po 3 sekundach gasnie, nie podłącvzony wentylator ale błżd jaki wyswietla to 0110 czujnik cisnienia doładowania tylko czy to moze byc poeód ze autko odpala fajnie a potem gasnie
     
  2. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    2 202
    Docenione treści:
    245
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    Immo ?
     
  3. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    500
    wyłącznik uderzeniowy
    w TDDI powinien być po stronie kierowcy pod deską rozdzielczą z lewej strony w plastiku jest otwór z boku i tam powinien być wyłącznik
     
  4. dusza

    dusza Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-01 15
    Postów:
    525
    Docenione treści:
    34
    czy przypadkiem zderzeniowy gdyby był to chyba raczej wcale by nie gadał na desce kontrolki jak błędziory zczytane co wywaliło stary troche więcej by się przydało:D czujnik ciśnienia doładowania do gaśnięcia nic nie ma chyba że kontrolka immo mruga jak wyżej zapisano
     
  5. krzysztof chodak

    krzysztof chodak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-04 13
    Postów:
    75
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    pszow
    kochani moi czujnik cisnienia umyłem preparatem do gazników i problem znoknął pojawiłsie nastepny błąd obwód wturny pompy paliwa za słaby czy cos autko nadal zapalało ale po chwili gasło teraz za poleceniem kolegów z forum wcisnąłem ten uderzeniowy i chodzi jak złoto dziekuje wszystkim i pamietac ze nawet jak jest wybity to autko odpala dziekuje szystkim wielkie piwo
     
  6. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 087
    Docenione treści:
    806
    Miasto:
    Szczecin
    szystkim to chyba nikomu,ze szczęścia zjadłeś "w".
     
  7. krzysztof chodak

    krzysztof chodak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-04 13
    Postów:
    75
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    pszow
    no przepraszam myślałem ze to forum mechaników a nie konkurs na ortografie ale i tak dziekuje
     
  8. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    2 202
    Docenione treści:
    245
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    Sorry ale się wtrącę.
    Tzn. że mechanicy to analfabeci ?
     
  9. krzysztof chodak

    krzysztof chodak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-04 13
    Postów:
    75
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    pszow
    no i po co drarzysz temat z polska pisownia jak i tak wiadomo o co chodzi
     
  10. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 087
    Docenione treści:
    806
    Miasto:
    Szczecin
    To nie był błąd ortograficzny, ludzie !
     
  11. dejnekomirek

    dejnekomirek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-06 14
    Postów:
    94
    Docenione treści:
    21
    Miasto:
    Duisburg
    Typowo po polsku....
     
  12. Kuba Stefan

    Kuba Stefan Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-11 14
    Postów:
    124
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    3Miasto
    Temat stary-ale podepnę sie;gdzie szukać tego czujnika ciśnienia?Pacjent stracił oś turbiny i połknął ok 4,5 l oleju.Po wymianie turbiny i wylaniu oleju z silnika przez świece żarowe(ściany do malowania :( ) i wylaniu resztek z intercoolera auto odpala od 'strzała"ale trzęsie niemiłosiernie silnikiem no i kopci.Kopcenia jest coraz mniej więc tu może po czasie samo to wypali się-ale te wibracje?? Czy jest opcja że ten wpadający olej mógł coś uszkodzić..Im więcej kombinuję tym większe dylematy mam. Dodam tylko że znalazłem przerwany przewód od turbiny..
     
  13. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    2 202
    Docenione treści:
    245
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    Nadmiar oleju mógł zgiąć korbowód.
     
  14. Kuba Stefan

    Kuba Stefan Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-11 14
    Postów:
    124
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    3Miasto
    Niestety też się tego obawiam-ale jeszcze szukam naokoło..
    Miałem już kiedyś Tranzita który zassał wodę-ale tam motor szlag trafił na amen.
     
  15. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    2 246
    Docenione treści:
    621
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    A jak było przed naprawą? Moze po prostu dwumas jest do roboty
     
  16. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    500
    może być tak koledzy wyżej piszą a może być też tak że końcówki wtrysków zalepiły sie nagarem z oleju i kiepsko pylą,kat zawalony lolektor ssący czyściłeś, ja w takich przypadkach wypadam na prostą i w pędzel,ale zdrowo pociągnął oliwy przepal go i zmierz ciśnienie już ci to dużo powie czy korby proste czy pokrzywione
     
    Kuba Stefan lubi to.
  17. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    998
    Docenione treści:
    167
    Miasto:
    Glasgow - Szkocja Tarnobrzeg-Mielec
    Ja w takiej sytuacji zawsze wierce 2mm dziurkę w pierwszym najniższym punkcie wydechu i kolejnych najniższych punktach coby olej wylatał ☺ kiedyś spuścił em około 4 litry z a4 2.0 tdi
     
    dejot43 lubi to.
  18. Kuba Stefan

    Kuba Stefan Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-11 14
    Postów:
    124
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    3Miasto
    Witam Świat Pracy..
    Tematu "przed naprawą " nie ma.Jak już napisałem te objawy tzn.drgawki na wolnych obrotach pojawiły się już po ponownym odpaleniu(po zmianie turbiny).Tak pracuje jakby był za bogato ustawiony,ale ze wskazaniem na jeden dużo słabiej pracujący cylinder.Dostałem ten rozerwany kalosz do układu turbiny i po założeniu sprawdzę jak postępy.Wczoraj jeszcze sprawdzając poszczególne wtryski przy ich odkręcaniu na jednym była dziwna rzecz-jak lekko zluzowałem to silnik jakby równiej gadał,więc może w d..ę ten wtrysk dostał?
    Zagadki.....

    Aha - dla ścisłości ten samochód był przez 4 lata autem syna i nic się z ukł. silnika nie działo, niestety po sprzedaży Zonk wylazł a ja mam to w ramach dobrze pojętej umowy gentelmeńskiej (cokolwiek to znaczy):mad:

    Tak też zrobię..

    Z rur intercoola też ok.2 litry wylałem,później kręciłem motorem bez świec żarowych(efekt piorunujący-zwłaszcza na ścianach :( ) a kata wypaliłem dmuchawą elektryczną.
     
    Ostatnio edytowano: 21-01 16
  19. roger18sx

    roger18sx Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-08 12
    Postów:
    130
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    SANOK
    Witam.Trafiło się mondeo 2.0 tddi 115 km z problemem trwającym ponad rok. To jest po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu trzeba kręcić przynajmniej 5 sekund ażeby załapał. Na zimnym palił zawsze idealnie.Właściciel zregenerował pompę , sterownik też widzę że był robiony bo kable cięte, wtryski równiez były sprawdzane.Pompa przy baku pracuje. Został wymieniony czujnik temp płynu i bez zmian. Auto jeżdziło aż ostatnio przestało. Odpala rano dobrze troszkę zadymi i chwile nierówno pracuje lecz po jakiś 15 sekundach gaśnie i mruga kontrolka świec da się kilka razy odpalić aż przestaje.Gdy chodzi to po dodaniu gazu odrazu gaśnie. Świece nowe.W ecu jest kilka błedów ktore wracają dwa dotyczą pompy p1664 oraz p1564, p0409, p0404 od egr bo zaślepiony oraz od czujnika wału p0335 wydaje mi się że przez dłuższe kręcenie wywala ten błąd.Jest też błąd P0216 dotyczący regulacji konta wtrysku.Sprawdzę pewnie sterownik czy aby tranzystor nie zdechł mimo że ktoś go naprawiał, tylko czy wtedy auto by wogule odpalało.
     
  20. Kuba Stefan

    Kuba Stefan Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-11 14
    Postów:
    124
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    3Miasto
    Sorry że dopiero teraz - ale znalazłem login do konta.. Już 3 lata jak jednak zmieniłem silnik.Po przedniej po awarii turbiny wyssał cały olej i umarł..
    Pozdrawiam!