1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mondeo mk4 2.0 tdci nierówna praca

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika casper.motors, 18-05 18.

  1. casper.motors

    casper.motors Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-08 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    bochnia
    Mam u siebie mondka, spadł mu zawór, wiec nowy silnik. Włożyłem motor, i ucieka delikatnie z 4 cyl. Mierzyłem kompresje jest Ok, zamieszałem wtryskami, brak różnicy, sprawdzałem wiązkę i napięcia z ecu do każdego z wtrysków takie same, poza błędami dpf nie mam nic. Patrząc na korekcje w parametrach 1-3 cyl Ok 0.6 a 4 1.4, nie ważne który wtrysk włożę. Przechodził ktoś przez to? Ma ktoś jakiś pomysł?? Słychać ze chodzi w miarę równo, ale podczas jazdy kompletnie brak mocy, i uczucie jakby jeden gar wogole nie funkcjonował.
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 507
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Cisnienia niema moze na tym cylindrze
     
  3. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 708
    Docenione treści:
    495
    Miasto:
    Olsztyn
    Mierz ciśnienie sprężania, bo pewnie tu masz problem. Może być zgięta korba, nadpalony tłok, albo coś z zaworami.
     
  4. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    Karwa, czy tam diagbokx czytaj uważniej.

    Następny.

    Na czym to jest, Siemens czy Delphi? Wtryski kodowane czy nie? Więcej danych o aucie i silniku by się przydało, rocznik, moc itd. Ewentualnie napisz do Kaszpirowskiego, Kasperku.
     
    Ostatnio edytowano: 18-05 18
  5. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 708
    Docenione treści:
    495
    Miasto:
    Olsztyn
    Jak korekta nie przechodzi z wtryskiem na inny cylinder to musi być coś z ciśnieniem... nie ma uja. Ciekawe jak mierzył...
     
  6. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    A to już inna para majtek, ale pisał że mierzył i jej ok.

    Może ma dwie podkładki pod wtryskiem.
     
  7. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 507
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Podłącz oscyloskop do 4 i ktoregos a najlepiej na 4 cylindry i porównaj
     
  8. casper.motors

    casper.motors Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-08 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    bochnia
    Siemens, 2009r, koni bodajże 140
     
  9. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 288
    Docenione treści:
    375
    Miasto:
    Lubliniec
    Mam tdci z podobnymi objawami. Luźny łańcuch i przeskoczył rozrząd. Jedno zdjecie jest z endoskopu to punkt blokady kola zamachowego znalazlem to dobre 2 cm poza okienkiem blokady. Podkręcanie dzisiaj dam znać.
    Objawy podobne do twoich. Kompresji nie mierzylem. U mnie winowajca to zaciety napinacz
     

    Załączone pliki:

  10. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    To jest na pasku, silnik PSA.
     
  11. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 288
    Docenione treści:
    375
    Miasto:
    Lubliniec
    Sory nie doczytalem. " Mój " juz z pelna mocą gania po wsi
     
  12. Krzysiek...

    Krzysiek... Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Ja bym zaczął od kodowania wtrysków, jak wali błędami z DPF to ciekawe czy EGR nie bruździ, może kołysać obrotami i powodować spadki mocy
     
  13. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    W Siemensie nie koduje się wtrysków, ale z egr-em to może być.
     
  14. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    737
    Docenione treści:
    203
    Miasto:
    Radom
    Wprowadza się klasę jeśli jest inna: 4, 5, 6.

    Czy silnik jak był przekładany to biżuteria (wtryski, turbo etc ) pochodzą od starego.
     
  15. Krzysiek...

    Krzysiek... Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    O ta klasę wtrysków mi chodziło,
     
  16. casper.motors

    casper.motors Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-08 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    bochnia
    Rozwiazane. Problemem był wtrysk. Komputer nie pokazywał dokładnie hronologicznych korekcji. Pokazywał 4 a był drugi. Snap on nie dał rady, wygrał delphi