1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

monitorowanie przepalonych żarówek audi

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika Raf92, 18-06 18.

  1. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    1 187
    Docenione treści:
    201
    Miasto:
    Szczytno
    Nie chcesz wylaczac monitorowania żarówek, ale chcesz uposledzic system poprzez rezystory..
    Albo nie masz vcds I się ratujesz jak możesz albo nie wiem po co rzeźba. Skoro nawet nie wiesz jak połączyć rezystor - czy równolegle czy szeregowo
     
    ecuprojekt lubi to.
  2. ecuprojekt

    ecuprojekt Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-03 18
    Postów:
    165
    Docenione treści:
    59
    Miasto:
    Janów Lubelski
    Dokładnie wywal monitorowanie i po sprawie.
    Jak led się przepali i tak się monit nie zapali bo opornik będzie zamieniał energie dalej w ciepło. :
     
    Raf92 lubi to.
  3. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 856
    Docenione treści:
    780
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Po wywaleniu monitu po kiego te oporniki

    Te suki senegalczycy wsadzili gola. Niena...dze tych czarnu..ow
     
  4. Markson43

    Markson43 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    1 082
    Docenione treści:
    51
    Miasto:
    Rzeszów
    Myślę że najlepsze rozwiązanie już padło i wyłączenie monitorowania zarówek jest idealne.A napiszę czego bo można wyłączyć je z osobna.Czyli reszta auta jest pod dalszą kontrolą.
     
  5. Raf92

    Raf92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-10 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Rybnik
    Dzięki wielkie myślałem na początku że trzeba całkowicie monitoring wyłączyć, nie wiedziałem że można na poszczególnych żarówkach wyłączyć... tylko mam problem żeby wejść w to kodowanie bo nie mam kodu do dostępu upowaznionego.. są może jakieś programy które dają kod?
     
  6. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    1 020
    Docenione treści:
    363
    Miasto:
    Ostrołęka
    5W 33R Ohm x2 szt równolegle i problem zniknie. 1bbadaab4cfda96cb3f099d99761.jpeg
     
  7. Markson43

    Markson43 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    1 082
    Docenione treści:
    51
    Miasto:
    Rzeszów
    Alei tak będzie miał brak monitorowania tego obwodu bo opornik zawsze będzie symulował 5W chyba że się uszkodzi.
    A po kiego ciąć oryginalną instalację i drutować :(
     
  8. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    1 020
    Docenione treści:
    363
    Miasto:
    Ostrołęka
    To VCDS i off.
     
    Markson43 lubi to.
  9. Markson43

    Markson43 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    1 082
    Docenione treści:
    51
    Miasto:
    Rzeszów
    Jednak z tym wyłączeniem monitorowanie jest tak że da się wyłączyć każde z osobna ale co z tego jak tylko włączysz dany obwód czyli np:postój i już wyrzuca kontrolkę na deche.
    Owszem dobre jest np:do halogenów lub tył przeciwmgielne bo tam się mało włącza i spokój na liczniku z tą kontrolką.
    Piszę temat bo nie dawno to robiłem z powodu braku instalacji do halogenów.
    Czyli możemy wyłączyć zimny test oświetlenia każdy z osobna czyli po zapłonie a po włączeniu już czegokolwiek to system i tak zdiagnozuje uszkodzenie.