Witam,
Problem polegający na zbyt wysokiej temp. Układu chłodzenia. Oscylującej w granicach 110 st.
Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni.
Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. Otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie. Samochód pracuje cały czas na małym obiegu plynu.
Z rzeczy wymienionych:
- uszczelka pod glowica (brak spalin w układzie chlodzenia po wymianie)
- kompletny termostat wraz z obudowa.
- Czujnik temp. Plynu chłodzącego.
- Podmieniany czujnik na termostacie (bez zmian)
Plyn gotuje sie i słychać bulgotanie w przewodach dodam tylko że na wyjętym termostacie ten problem nie występuje.
Chlodnica nierównomiernie gorąca.
Na odłączonym czujniku 4 pinowym sterującym termostatem wentylatory się normalnie wlaczaja i problem bulgotanie ustaje
Problem polegający na zbyt wysokiej temp. Układu chłodzenia. Oscylującej w granicach 110 st.
Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni.
Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. Otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie. Samochód pracuje cały czas na małym obiegu plynu.
Z rzeczy wymienionych:
- uszczelka pod glowica (brak spalin w układzie chlodzenia po wymianie)
- kompletny termostat wraz z obudowa.
- Czujnik temp. Plynu chłodzącego.
- Podmieniany czujnik na termostacie (bez zmian)
Plyn gotuje sie i słychać bulgotanie w przewodach dodam tylko że na wyjętym termostacie ten problem nie występuje.
Chlodnica nierównomiernie gorąca.
Na odłączonym czujniku 4 pinowym sterującym termostatem wentylatory się normalnie wlaczaja i problem bulgotanie ustaje