1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Niepracujący 4 cylinder na sekwencji 2.4 V6 Audi A6 c5 99r

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika Kamilxddx, 26-09 17.

  1. Kamilxddx

    Kamilxddx Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-05 17
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    żary
    Witam,mianowicie kupiłem auto z uszkodzoną skrzynia za nieduże pieniądze,zainwestowalem, zrobiłem skrzynie lecz po zrobieniu kilkuset km,okazało się że autko "kuleje" na sekwencji,bo na benzynie chodzi dobrze,więc postawiłem auto do mechanika,ten stwierdził że listwy do wymiany(aktualnie stag),więc je wymienił do tego doszła uczelka pod pokrywą zaworów i świece,co absolutnie nie dało nic,a gościu mnie skroil 700 zł,auto nie pali na gazie na czwarty cylinder,świece sprawdzone,kable sprawdzone,cewka sprawdzona,listwy wtryskowe nowe,kompresja cylindra odpowiednia około 12bar,stwierdził że sterownik silnika też jest ok bo czasy wtrysków są w normie,czy ktoś zdoła mi jakoś doradzić?Proszę o pomoc,bo nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto ;)
     
  2. dusza

    dusza Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-01 15
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    33
    sprawdzaj sygnał wyjścia na wtryskiwacz bp z ecu i na wtryskiwacz lpg podejrzewam że się końcówka w sterowniku lpg upiekła ale to tylko teoria a co do sprawdzania żeróweczka od postojowych ci w tym bardzo pomoże
     
  3. Kamilxddx

    Kamilxddx Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-05 17
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    żary
    Dobra,dzięki wrócę z roboty,to zobaczę,generalnie też po części obstawiam sterownik LPG,bo nic innego mi do głowy nie przychodzi,ale ten sterownik 600 zł stoi także na chybił trafił nie będę kupował :D

    A po odłaczeniu 4 wtrysku z listwy żadnej reakcji.
     
  4. dusza

    dusza Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-01 15
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    33
    da sie naprawić
     
  5. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    Zamiast grzebać samemu to wrócił bym na reklamację do warsztatu- w końcu za coś kasę wzieli , no nie?:D
     
    winetoo lubi to.
  6. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    547
    Docenione treści:
    31
    podłącz oscyloskop dwukanałowy na gowniany i dobry wtrysk i wszystko masz jak na dloni . potem sonda WN do oscyloskopu i sprawdz uklad zaplonowy i dojdziesz
     
  7. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    Jaja se robisz- no nie ?:D:D:D
     
  8. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    547
    Docenione treści:
    31
    tak to sie robi
     
    WOODOO lubi to.
  9. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 989
    Docenione treści:
    1 163
    Miasto:
    turek
  10. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    Ja wiem, że tak się fachowo powinno robić, tylko ,że kto tak robi... ???:rolleyes: to można by policzyć na palcach jednej ręki:D, a już na pewno nie sądzę, że autor posiada oscyloskop...:woot::D
     
  11. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    547
    Docenione treści:
    31
    klient powinien pchac kase w nasze godziny pracy a nie w niepotrzebne czesci.trzeba golic golic i jeszcze raz golić. Mialem takie autko w ktorej klientka nie dociskala sprzegla do konca na swiatlach. wkurwia..o mnie to bo caly czas tylko ze jej gasnie i gasnie. cisnienie ok ale zrobilem reduktor , czujnik cisnienia ok, filtry wymienione wtryski trzymaly czasy, reset ECU trzy razy do fabrycznego, kalibracja mapy z piec razy, soft wymieniony w landi renzo i dalej ch.j. pojechala na saksy i dwa miesiace matka z siostra jezdzila i nawet sie nie zajakneło auto. i nie mozna kurwicy dostac panowie?

    kombinowalem z cut offem az jej ustawilem na maxa a tu dalej kicha , a to baba miala problemy z nogami
     
  12. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    Ja zawsze stosowałem zasadę, że jak miałem nie jasną sytuację z opowieściami klienta, to gościa do samochodu i na rundkę i wszystko by było jasne:rolleyes::D