• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Nieszczelny intercooler

przemi4

Bywalec
Dołączył
19.01.2013
Postów
68
Punktów
0
Wiek
26
Czy rozszczelniony intercooler może być powodem falowania obrotów na biegu jałowym w silniku diesla z układem common rail?
Jak to ma się do czasu wtrysku lub korekt?
 

Szumek72

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
17.01.2016
Postów
3600
Punktów
692
Miasto
Poland Warsaw
a chce jechać? szału nie ma? kopci z rury na czarno? wymieniaj, ma być szczelny....nie patrz na razie na korekty, powietrze mu się nie zgadza. Tyle w temacie.
 

Piotr0583

Bywalec
Dołączył
8.10.2017
Postów
61
Punktów
9
Miasto
TK
Nieszczelny IC i falowanie obrotów na biegu jałowym... Średnio mi to pasuje ale fakt wymienic trzeba.
 

przemi4

Bywalec
Dołączył
19.01.2013
Postów
68
Punktów
0
Wiek
26
a chce jechać? szału nie ma? kopci z rury na czarno? wymieniaj, ma być szczelny....nie patrz na razie na korekty, powietrze mu się nie zgadza. Tyle w temacie.
Przyspiesza normalnie.
Nie kopci. Tylko ic jest przypocony lekko olejem między zeberkami. A ze ic jest montowany na silniku to rzuca sie ta nieszczelność w oczy.
 

Vicia

SuperMechanior
Dołączył
26.12.2018
Postów
2608
Porady
1
Punktów
627
Wiek
34
Miasto
Centrum Kraju
Wywal całkiem IC. Wstaw rurę pcv. O odpowiedniej grubości zacisnąć opaskami do przegubów i je.....ać to ....:D
 

Szumek72

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
17.01.2016
Postów
3600
Punktów
692
Miasto
Poland Warsaw
wlot z maski bezpośrednio na IC.....KIA Sorento? Jak zapocony to jeszcze nie ma problemu. Problemem są wtryskiwacze.
 
Do góry Bottom