1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Niezawodny i niedrogi samochód segmentu C/D/E

Dyskusja w 'Zakup samochodu' rozpoczęta przez użytkownika abuas, 4-06 19.

  1. abuas

    abuas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-06 17
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Wałcz
    Witam wszystkich ponownie,

    Dwa lata temu pomogliście mi w zakupie samochodu dla mnie, za co bardzo wam dziękuję. Moje wrażenia z zakupionego auta możecie przeczytać tu: https://forum-mechanika.pl/threads/toyota-sienna-2011-najlepszy-minivan-recenzja-po-2-latach.54439/

    Tym razem, prosiłbym o pomoc w wyborze auta dla moich znajomych. Oto wymagania i preferencje:

    1. Powinien przetrwać najbliższe 20 lat przy oczekiwanych przebiegach rzędu 15.000 km/rok. Oczekiwana jest wysoka niezawodność (najlepiej na poziomie Toyoty Sienny, w której jak dotychczas - przez 300.000 km - NIC się nie zepsuło a koszty ograniczają się do materiałów eksploatacyjnych typu olej, filtry, itd).

    2. Preferowany rocznik >= 2013 (jest to preferencja znajomych, ale możecie zaproponować coś starszego, np. 2010+).

    3. Preferowana marka: Toyota (również możecie zaproponować coś innego, ale dobrego jakościowo).

    4. Rozmiar segment C/D/E (segmenty A i B odpadają).

    5. Benzyniak do zagazowania LPG (dobrze więc współpracujący z instalacją LPG - jest to wymagane!). Więc najlepiej:
    - zwykła sekwencja (bez bezpośredniego wtrysku benzyny do cylindrów - pozwoli to na spełnianie norm EURO5 bez filtra cząstek stałych)
    - wolnossący (bez turbosprężarki)
    - niewyżyłowany silnik

    6. Preferowana automatyczna skrzynia biegów (aczkolwiek w żaden sposób nie jest to wymagane - znajomi są bardzo mocno nastawieni na cięcie kosztów).

    7. Cena do 35.000 zł.

    8. Wygoda podróżowania i komfort prowadzenia pojazdu.

    Pozdrawiam,
    Tomek
     
  2. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 645
    Docenione treści:
    718
    Miasto:
    Szczecin
    Muszą jeszcze 20 tys. dołożyć. to się coś znajdzie.
     
  3. blayders

    blayders Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-10 18
    Postów:
    124
    Docenione treści:
    35
    Miasto:
    Podkarpacie
    Renault Megane III 1.6 16v vvt kombi . Roczniki do 2013 (chyba) bo później jest silnik nissana i nie nadaje się do gazu .