1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Niskie ciśnienie paliwa kontrolka stop i temperatury

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Marek Wodniak, 20-06 19.

  1. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Renault Thalia 1.5 dci 65 km.Przy prędkości powyżej 120 km oświeca sie kontrolka stop i temperatury paliwa .Filtr wymieniłem.Filtr paliwa.
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 436
    Docenione treści:
    4 519
    Miasto:
    turek
    A jaką temperaturę ma wtedy paliwo?
     
  3. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Jutro dopiero sprawdzę bo auto u syna ,Dzisiaj podpinałem Clipa ale nie wiele porobiłem bo święto a auto pod blokiem.Tak sprawdziłem na szybko myślałem że filtr zapchany .Syn pogonił auto po południu i nie pomogła ta wymiana.
     
  4. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Temperatura paliwa była około 26-do 50.Ale pokazało błąd czujnika temperatury powietrza zewnętrznego .Od razu pokazuje na ciepłym silniku 43 stopnie i jak się depnie po garach rośnie do 100 stopni i oświecają się kontrolki.Wygląda mi to na czujnik co jest przed turbiną .Bo za filtrem jest podobny czujnik powietrza zasysanego on podaje około 26.Ciekawe czy są zamienne.Przepływki nie mam.
     
  5. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 436
    Docenione treści:
    4 519
    Miasto:
    turek
    Czym czytasz?
     
  6. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Clipem jeżdziłem z nim jako pasażer.Cisnienia paliwa prawidłowe Pokazuje jakie ma być i jakie jest .Pokrywają się wartośći.
     
  7. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 436
    Docenione treści:
    4 519
    Miasto:
    turek
    A nie temperatury w dolocie?
     
  8. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    W dolocie za filtrem było 26 i prawie stało .Za EGR przed turbiną rosło szybko .Jak odpusci gaz to temperatura maleje.I kontrolki gasną.

    Tak było opisane w Clipie DF022.Błąd czujnika powietrza zewnętrznego.W dolocie pokazywało 26 C i stało.Wypinałem wtyczki aby być pewny który to czujnik i wywoływałem błędy.
     
    Ostatnio edytowano: 22-06 19
  9. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 436
    Docenione treści:
    4 519
    Miasto:
    turek
    Czyli chodzi o temperaturę spalin? Bo już nie łapie o co biega.
     
  10. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Są dwa czujniki powietrza jeden za filtrem powietrza i on pokazuje prawidłowo ok 26 C .Drugi jest w rurze ca Egr przed turbiną i on głupieje .Ja odpali na ciepłym silniku to było ok 50 C potem jazda i po garach powyżej 120 km/h. Dochodzi temperatura do 100 C z tego czujnika i wyskakują kontrolki stop i temperatura .Obydwa czujniki są podobne budową .Na tym pierwszy za filtrem powietrza temperatura stoi. a na tym za EGR rośnie.Po niedzieli zamówię ten czujnik.
     
  11. Dbanan992

    Dbanan992 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    59
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Ltn
    To chyba logiczne że przy pałowaniu spaliny będą cieplejsze?
     
  12. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Auto mam z 9 lat przejechałem nim ponad 100 tyś km i do tej pory nie było tych kontrolek.Obecnie syn jeżdzi.
     
  13. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Tylko dlaczego wyskakują te kontrolki jak mówisz że temperatura to normalka.
     
  14. Piotr_skc

    Piotr_skc Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-06 17
    Postów:
    380
    Docenione treści:
    42
    Miasto:
    Skierniewice
    Przed turbina 100stopni chyba nie powinno być.
     
  15. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Ale tak jest potem kontrolki stop.Dla pewnosci wymienie tej czujnik po niedzieli.
     
  16. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Czujnik ciśnienia paliwa co jest w pająku wymieniony .Problem pozostał.Na forum elektrody jest podobny problem w Reno .Gość wymienił pół auta problem dalej jest .Pozostał mi do wymiany regulator cisnienia paliwa .Ale mam Clipa i ciśnienia zadane i wykonane się pokrywają .Już nie wiem gdzie dalej szukać .Może macie jakiś pomysł.Czujniki powietrza nowe .Filtry nowe.
     
  17. ryszard122

    ryszard122 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-06 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam. Proponuję sprawdzić zawór EGR prawdopodobnie nie domyka się i dlatego rośnie temperatura.
     
  18. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Stary zawór EGR miałem przerobiony i był cały czas zamknięty .Problem był .Obecnie kupiłem używkę wymyłem go .W Clipe widać że pracuje .Widać moment otwarcia i jego pracy.