1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Nissan NV200 1,5 dci nie odpala , brak błedów

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Marimixauto, 1-05 18.

  1. Marimixauto

    Marimixauto Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-11 17
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    Przyjechał do mnie nissan nv200 , porblem nr 1 zatarty na 1,2 korbie - slupek do wymiany - taka decyzja. Przjechał nowy - uzywany slupek, silnik przezbrojony włożony, wszystko podpięte brak błedów autko nie pali. Na plaka raz na chwile zagadal a teraz nie chce nawet na plaka. Brak mi juz pomysłow moze cos mi podpowiecie? moze jakis sugestie ?
     
  2. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 988
    Docenione treści:
    1 162
    Miasto:
    turek
    Jak na plaka nie gada to chyba powinno być jasne gdzie szukać?
     
  3. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 519
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Rozrzad dobrze ustawiony?
     
  4. Marimixauto

    Marimixauto Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-11 17
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    jezeli chodzi o rozrząd wydaje mi sie ze tlok 1-4 w GMP kołko na walku rozrządu na blokadę, ale moze sie gdzieś machnąłem, recznie krecił bezkolizyjnie ;) teoretycznie jest srubka pod rozrusznikiem i tam powinno sie wkrecic blokade ale niestety takowej nie mam. po schematach wydaje mi sie ze tlok na 1 cylindrze ( pierwszy od skrzyni) powinien byc w GMP , ale moze sie myle. Przy zle ustawionym rozrządzie nie wyrzucało by błedów - brak synchgronizacji czyjników obrotóe wałka rozrządu i wału korbowego?
     
  5. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    Słowo klucz w tym rebusie to-
    :D
    A mechanior zatarł ręce bo w marzeniach miał
    z fabryki...:meh:
    Więc czym prędzej go bez sprawdzania zapakował do budy, uzbroił - a tu zonk i :mooning:...
    I szok...
     
    lukkiwlkp, dimitriew oraz toomii76 lubią to.
  6. Marimixauto

    Marimixauto Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-11 17
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    nie miał nadzieje na nowy bo wiem ze kupuje uzywany, zrobiłem rewizje dolu i sprawdziłem wałek rozrządu ...
     
  7. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    712
    Docenione treści:
    99
    Miasto:
    PLE
    Jak przeleżał na regale z xxx lat to może być problem z pierwdzym rozruchem. Wykręć wszystkie świece i powlewaj na każdy gar po 10ml oleju śilnikowego. Poskładaj i startuj go.
     
  8. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 519
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Kompresja i rozrząd i zwis jeden na plaku kazdy zapali
     
  9. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 433
    Docenione treści:
    1 423
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Nie każdy
    A jak będzie miał np wydech zatkany to zapali?
     
  10. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    712
    Docenione treści:
    99
    Miasto:
    PLE
    Jak będzie suchy to kompresji nie będzie. Przerabiałem tematy jak auta stojące po rok i lepiej na plaka nie reagowały. Po zalaniu olejem startowały i potem jeździły bez problemu.
     
  11. jarek_g60

    jarek_g60 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Wojcieszyn
    Jaki układ wtryskowy delphi? Jeżeli tak to zaworki zatarte.
     
  12. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    No takie czynności to się wykonuje przed próbą kręcenia, bo teraz jak go już kręcił na sucho...
    Ale na plaka by gdakał... choć jak go kręcił na sucho- to kto wie...
     
  13. jarek_g60

    jarek_g60 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Wojcieszyn
    Miałem takiego po głowicy, wtryski zatarte i na plaku nie chciał zapalić, dopiero po rozruszaniu zaworów odpalił z pomocą plaka
     
    Ostatnio edytowano: 1-05 18
  14. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 519
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Rozruszaniu?
     
  15. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    Możesz to przetłumaczyć na polski ?:bored: bo wschodnią gwarę to my średnio ,,panimaju,,:D
     
  16. jarek_g60

    jarek_g60 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Wojcieszyn
    No 1.5 dci po wymianie głowic. Próba odpalenia bez odpowietrzenia wtryskow. Zaworki zawarte we wtryskiwaczach delphi, nawet na plaku nie zapalił. Zaworów rozruszane i odpalił,
    pisze z telefonu a on sam trochę poprawia słowa po swojemu
     
  17. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    E... coś oszukujesz:D na plaku ci odpali nawet jak nie będzie miał wtrysku, co prawda tylko na chwilę:D
     
  18. jarek_g60

    jarek_g60 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Wojcieszyn
    Nie odpalił, ile mnie to wtedy nerwów kosztowało, i straconego czasu na poszukiwaniu co jest nie tak. Wtedy dowiedziałem się że z delphi trzeba ostrożnie
     
  19. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    WWA
    Na plaku tudzież innym tego typu wynalazku silnik ZS zawsze musi zagdakać- taka jego konstrukcja:D teoretycznie jak byś mu podawał stale do kolektora to ,,alternatywne,, paliwo to by chodził- i nie musi mieć wtedy wtrysku ON:D oczywiście tylko wtedy jak ma prawidłowe sprężanie i rozrząd:D
    A wracając do twoich wtrysków to ja zawsze jak składam na sucho układ to wlewam na wtryskiwacz kilka kropli oleju i nawet jak w układzie jest powietrze to popchnie ono olej na wtryski- smarując je:D oczywiście nie odpuszczam wtedy sobie procedury prawidłowego odpowietrzania:D
    A w ogóle jak miałeś tak zacięte zaworki to nie waliło ci na powrót jak wściekłe ?
     
  20. jarek_g60

    jarek_g60 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Wojcieszyn
    Teraz to wiem jak nia zatrzec zaworkow ale 2008roku nie wiedziałem. zresztą o przelewach też dużo nie wiedziałem bo dla mnie były to początki CR. A na plaku nie palił, Wiem ty wiesz swoje a ja swoje. Dokładnie było to 1.5 dci po głowicy i pierscieniach