Witam. Mam pytanie odnośnie obsługi aut hybrydowych i elektrycznych.
Wiadomo do takich aut jest dedykowany dedykowany olej, który nie jest mieszalny z standardowym olejem.
Czy podczas obsługi takich aut płuczecie stacje ze starego oleju, czy tylko przepinacie zbiorniczki z olejem?
Mój narzędziowiec twierdzi, że wystarczy zmienić zbiorniczek z olejem i robić obsługę i nic się nie dzieje.
Z drugiej strony maszyny z dwoma pojemnikami na olej mają funkcje płukania przewodow ze starego oleju.
Można jeszcze stosować uniwersalny olej.
Jak wy podchodzicie do takiej obsługi?
Wiadomo do takich aut jest dedykowany dedykowany olej, który nie jest mieszalny z standardowym olejem.
Czy podczas obsługi takich aut płuczecie stacje ze starego oleju, czy tylko przepinacie zbiorniczki z olejem?
Mój narzędziowiec twierdzi, że wystarczy zmienić zbiorniczek z olejem i robić obsługę i nic się nie dzieje.
Z drugiej strony maszyny z dwoma pojemnikami na olej mają funkcje płukania przewodow ze starego oleju.
Można jeszcze stosować uniwersalny olej.
Jak wy podchodzicie do takiej obsługi?