• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Odpalenie silnika na wtrysku

trebor70

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
13.07.2011
Postów
3219
Punktów
393
Miasto
lubelskie
A dlaczego ta co ja wysłałem nie może być?
Jak myślisz czytałeś jej specyfikację :
DANE TECHNICZNE:
średnica: 60 mm
długość korpusu: 129 mm
długość całkowita: 204 mm
ciśnienie: 6 BAR
Myślę że ci wtrysk zerwie będziesz miał doładowanie:D

Tak poza tematem :) Artur ukazałeś się w profilu?
 

trebor70

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
13.07.2011
Postów
3219
Punktów
393
Miasto
lubelskie
taka co arni ci polecił podejdzie bo jeszcze regulator ciśnienia troszkę obetnie na wtrysk masz mieć ok 1,2 bar
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
12464
Punktów
2358
Wiek
39
Miasto
PZ
ja też nie pale, miałem tylko taki moment w życiu z tymi cygarami a teraz tylko czasami zapale papierosa z kolegami :rolleyes:
 

patryk2.8v6

Początkujący
Dołączył
2.08.2021
Postów
5
Punktów
1
opis pinów masz na schemacie od Artura znajdź pin 29 i przedzwon go do wtyczek czy dochodzi do jakiejś
Cześć wszystkim , mam podobny problem z uruchomieniem silnika mimo że mam prawie całe wiązki a mimo to po podłączeniu zasilania nie mogę przekręcić kluczyka , silnik to 2.8 V6 benzyna z mercedesa w210 planuje go włożyć do łodzi
 

patryk2.8v6

Początkujący
Dołączył
2.08.2021
Postów
5
Punktów
1
Cześć wszystkim , mam podobny problem z uruchomieniem silnika mimo że mam prawie całe wiązki a mimo to po podłączeniu zasilania nie mogę przekręcić kluczyka , silnik to 2.8 V6 benzyna z mercedesa w210 planuje go włożyć do łodzi
Dla zainteresowanych , udało mi się połączyć zegary i przekręcić kluczyka po ściągnięciu blokady bas w stacyjce , oczywiście jeszcze nie uruchomiłem silnika ponieważ jest konieczne ściągnięcie imobilaizera , po rozmowie z elektronikiem dowiedziałem się że nie trzeba przeprogramować ECU z skrzyni automatycznej na manualną bo to jest stary typ ECU w którym wystarczy wyłączyć imobilaizer który nie pozwala uruchomić silnika bez syknalu z skrzyni biegów , z wiązki kabli usunąłem wszystkie zbadane kable z ABS świateł itp usunąłem :) po przekręceniu kluczyka zapalają się zegary i słychać tykniecie w przekaźniku oraz w ECU czyli jestem coraz bliżej odpalenia tego silnika :D teraz muszę ogarnąć kompa ze złączem obd1 i prawdopodobnie wystarczy program comand do wyłączenia imobilaizera
 
Do góry Bottom