1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Odpowietrzanie Volvo V50 2.0d

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika MRG, 15-11 18.

  1. MRG

    MRG Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-08 18
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    1
    Witam. Dzisiaj rano zapalila mi się rezerwa, zrobiłem może niecałe 10km, ale ze nie miałem rano za bardzo czasu a na stacji była kolejka to miałem go zatankować po południu, nie chciał odpalic, i próbowałem go zakręcić ponownie, może dwa trzy razy to powtórzyłem, ale okazalo się że go zapowietrzone. I stad pytanie jak go sprawnie odpowietrzyc? Silnik to dwulitrowy diesel (2.0d) 136 km, auto z 2004 roku.
     
  2. XMARIO

    XMARIO Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    407
    Docenione treści:
    44
    Na przewodzie paliwowym jest gruszka do pompowania. Pompujesz i luzujesz zaworek na filtrze paliwa. Paliwo będzie rzygać po masce, więc warto zarzucić kawałek szmaty. Pompujesz aż grucha zrobi sie twarda i popuszczasz zaworek, potem jeszcze raz i jeszcze raz. Potem jeden odpala a drugi pompuje gruchą aż motor zacznie normalnie pracować.
    A jak nie, to z plaka go. Jeden psika plakiem w dolot a drugi kręci.
    Ja, odpowietrzył bym gruchą i zaworkiem, a potem z plaka.
    I gottowee.
     
  3. MRG

    MRG Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-08 18
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    1
    No właśnie żadnej gruchy na przewodzie nie ma, może w Peugeocie jest (bo tam tez był taki sam silnik), ale to jest Volvo z osprzętem forda i tej gruchy tu nie ma, gdyby była to zrobiłbym tak jak mówisz i bym się tutaj o takie pierdoły nie pytal.
     
    pawel2406 lubi to.
  4. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 402
    Docenione treści:
    679
    Miasto:
    łódź
    hihihihi nie ma i nie bedzie chyba ze sobie zainstalujesz-plak i jazda .
    jesli masz czas to zalac filtr paliwa -wolno idzie ale skutkuje ;)
     
    toomii76 i komar200 lubią to.
  5. XMARIO

    XMARIO Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    407
    Docenione treści:
    44
    No to jest opcja strzykawy.
    Wpiął bym ją w out, zaciągnął, a potem z plaka skubańca.

    Zawsze to trochę więcej roboty niż z samego plaka.
     
  6. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 505
    Docenione treści:
    459
    Miasto:
    Lubliniec
    Bez jaj wlasnie stoje v60 po naprawie w srodku lasu. Klient zostawil.na glebokiej rezerwie. Paliwo.jedzie ale chyba zwrócę ich po lawete

    Udalo sie z bida odpalil
     
    MRG lubi to.
  7. Jarzi

    Jarzi SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    2 192
    Docenione treści:
    504
    Miasto:
    Kaczory
    taaa... ciekawe gdzie....
    Zalać filtr i przewody.

    U mnie za brak paliwa wysokie kary są :)
     
  8. XMARIO

    XMARIO Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    407
    Docenione treści:
    44
    zalać przewody? Człowieku, dziś dopiero czwartek.
     
  9. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 505
    Docenione treści:
    459
    Miasto:
    Lubliniec
    Hehe tera do volvo bede zabieral zestaw startowy. Srubokret i.plak
     
  10. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    4 060
    Docenione treści:
    2 092
    Miasto:
    turek
    Bardzo skromną rezerwę ma ten samochód.
     
  11. MRG

    MRG Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-08 18
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    1
    Też mnie to zdziwiło, ale dzisiaj przy okazji zmiany oleju przyczyną takiego zachowania się odnalazła. Jeden z przewoero paliwowych ma niewielką dziurkę przez które ucieka paliwo i dostaje się powietrze. I możliwe że to zapowietrzenie się nie było spowodowane jazda na rezerwie