1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Opel Astra 2 "G" błąd P0380 i problem z jego diagnozą.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Ralfi83, 3-10 18.

  1. Ralfi83

    Ralfi83 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-10 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Koledzy Mechanicy juz jakis czas borykam sie z tym problemem, a jest nim wlasnie P0380 (blad ogolny podgrzewania wstepnego silnika). Sprawa wyglada nastepujaco. Autko jest juz po wymianie swieczek na nowe(NGK), fajki swiec tez nowe, czujnik temperatury cieczy(DELPHI), przekaznik(GM) podmieniany i dalej to samo. Po odpaleniu silnika i ruszeniu z miejsca wyskakuje autko z kluczykiem i caly czas swieci. Po ostygnieciu przykladowo po nocnym postoju bledu nie ma do ponownego odpalenia. Zawsze wyskakuje ten blad tylko po ruszeniu na postoju moge gazowac i nic nie wyskakuje lecz tylko rusze i wywala blad. Dodam jeszcze ze zanim silnik osiagnie temperature robocza to przygasa cyklicznie cale oswietlenie po wypiecu pekaznika nie wystepuje falowanie oswietlenia. Prosze o pomoc bo juz rece opadaja.
     
    Ostatnio edytowano: 3-10 18
  2. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 426
    Docenione treści:
    572
    Miasto:
    NS
    A wogóle jest napięcie na świecach jak dasz test elementów wykonawczych?
    Tylko sprawdź na wszystkich, podejrzewam jeden obwód przerwany
     
  3. rostex

    rostex Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-11 15
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Płońsk
    Jak przygasa oświetlenie to rwałbym alternator.
     
  4. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A klemy na akumulatorze ,masy masz dobre? Akumulator sprawny? Jakie ladowanie, napiecie. Jakie pobory prądu przez świece , czy takie jak ksiazka pisze. W ostatecznosci usuwac blad z listy.
     
  5. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 425
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Gdańsk
    Zasadniczo do zweryfikowania wszystkie ruchome łączące elementy silnik z buda. Do tego do zweryfikowania tak zwana gorąca klema. A której także występują ogromne spadki napięcia.
     
  6. Ralfi83

    Ralfi83 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-10 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Kable dzisiaj przedzwonilem te od przekaznika do swiec, na czterech jest przejscie wiec raczej ok. Alternator jak by byl walniety to mysle ze falowalo by caly czas oswietlenie a tu przestaje po rozgrzaniu. Ladowanie ksiazkowe 14,4V. Goraca klema juz robiona bo Astry maja z tym problem. Akumulator po nocy ma 12,4 wiec raczej nic mu nie dolega. Zastanawiam sie czy jest jeszczejakis modul badz czujni odpowiedzialy z wstepne grzanie silnika. Troche lipa ze tu nie ma szyny CAN tylko KWP tak to by pokazalo szczegulowo o co biega.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. astra blad p0380