• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Opel Astra G 1.4 16V - problem z obrotami

adison420

Nowy
Punktów
0
Miasto
Bydgoszcz
Witajcie. Od razu się przyznam, że nie jestem mechanikiem. Mój mechanik mnie trochę wyrolował, dlatego póki nie znajdę jakiegoś godnego zaufania muszę chociaż spróbować rozwiązać mój problem samemu no i mam nadzieję z waszą pomocą. Jakieś podstawowe informacje posiadam, więc z waszą pomocą dam radę.
Pacjentem jest opel astra z silnikiem 1.4 16v x14xe.