1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

opel astra g 1.7 cdti, ciężkie odpalanie

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika kamil102, 22-11 17.

  1. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    621
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Prz tych silnikach nalezy najpierw sprawdzic uklad sterowania wtryskiwaczami,ktory lubi nawalac,wtryski potem.
     
    samspec13 lubi to.
  2. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    Po sprawdzeniu tej pompy kilka odpalen dobrych i dalej tosamo. Dzisiaj rano nie odpalil. Naladowalem akumulator i probowalem teraz, kreci szybko ale nie zapali. Nie wiem oze naprawde ten czujnik walu zesuty, tylko nie mam jak podmienic a nowy kosztuje. Nie mam pomyslow jestem zalamany
     
  3. WOODOO

    WOODOO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    487
    Miasto:
    WWA
    To kup sobie rower- z naprawą powinieneś sobie poradzić i nie będziesz się załamywał...:rolleyes::bored:
     
    lukkiwlkp i Auto.Klinika lubią to.
  4. Auto.Klinika

    Auto.Klinika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    1 868
    Docenione treści:
    432
    Miasto:
    Zielona Góra
    Zamień auto na autobus... Płacz tu nie pomoże

    Wyjąłeś mi to z ust. A już pisałem
     
    WOODOO lubi to.
  5. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    543
    Docenione treści:
    30
    bez sprzetu ogolnie to gowno sie robi
     
    WOODOO lubi to.
  6. WOODOO

    WOODOO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    487
    Miasto:
    WWA
    Może spróbować tak: 8b98e269-fe1f-4b5e-86a3-124122796000.jpg :p:D
     
    david2291 lubi to.
  7. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    543
    Docenione treści:
    30
    koniec glupot

    Cos jest nie tak albo z czujnikiem temp albo walu. Tak jak koledzy podpowiadaja . Ale bez sprzetu nie ogarniesz. A testery nie wszystko powiedza.
     
  8. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    Wiem koledzy, wiem ze juz macie mnie dosc, ale jeszcze napisze jeden post [​IMG] Sluchajcie auto nie odpala wogole teraz. Podłączyłem jeszcze raz ten swoj opel scanner. I w trakcie krecenia pokazuje maxymalnie 170 rpm (obrotów) czyli i cisnienie na listwie jest wtedy slabsze. Myslalem ze jest pompa zepsuta ze jest za niskie cisnienie ale teraz widze ze jest za niskie bo jest za malo obrotów. akumulator naladowany i pytanie czy to rozrusznik czy ten czujnik walu tez ma do tego cos ze sa za niskie obroty?



    przepraszam ze tak truje glowe, wybaczcie
     
  9. WOODOO

    WOODOO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    487
    Miasto:
    WWA
    Jak rozrusznik kepsko kręci to słychać...
    A czujnik może realnie czytać takie obroty, jeżeli rozrusznik takie tylko kręci, lub obroty są ok a czujnik daje dupy:D Ale to ty musisz sam ustalić, bo to ty jesteś przy samochodzie, a nie my...:bored:
     
  10. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    Nagrałem koledzy filmik, może coś usłyszycie lub zobaczycie

     
  11. WOODOO

    WOODOO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    487
    Miasto:
    WWA
    Fonia do dupy, ale tyle co usłyszałem to rozrusznik zdycha...:D
     
  12. mintaka

    mintaka Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-10 17
    Postów:
    351
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Wejherowo
    jaka tam stara fonia....
     
  13. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    niestety nie udało mi sie lepiej nagrac. A co myslicie o tych parametrach, bo chyba są za mae zeby odpalil? i jaka przyczyna moze byc
     
  14. WOODOO

    WOODOO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    487
    Miasto:
    WWA
    Zrób najpierw rozrusznik żeby dobrze kręcił to pogadamy o parametrach...:D
     
  15. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    wyciagnalem rozrusznik i sprawdzilem, znawca stwierdzil ze przy nim nie wolno nic szukac ze jest dobry nic tylko zakladac. Wiec zalozylem i po odlaczeniu akumulatora od ladowania odpalam i odpalil. Dzisiaj rano przychodze i dalej to samo, tzn. kręce raz chycil ale zgasl i pozniej juz tylk krecil, na komputerze pokazuje takie parametry jak wyżej max 210 obrotów i 110 bar cisnienie
     
  16. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    podlaczylem wiec dalej akumulator pod prostownik i po godzinie kilka razy chytal i gasl az w koncu zapalil. Pojezdzilem troche zgasilem, wzialem podlaczylem jeszcze raz pod kompa. I pokazuje mi w chwili odpalenia okolo 260 obrotow i 160 bar cisnienia.
     
  17. mintaka

    mintaka Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-10 17
    Postów:
    351
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Wejherowo
    min 200 obrotów przy kręceniu tak jak pisał ktoś wyżej.
     
  18. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    dzisiaj wlozylem ten swoj akumulator do innego auta diesela i zapalil od razu. a u mne tak slabo kreci ze masakra . gosc mowil ze rozrusznik dobry to co w takim razie moze byc nie dobre ze takie obroty male kreci?

    kuplem czujnik walu uzywany, czekam az przyjdzie to zaloze. Myslicie ze moze miec cos do tego slabeo krecenia?
     
  19. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    258
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Wymień ten szrotowy akumulator, sprawdź masy i klemy.Lubią zagniwać w zaprasowaniu.Można to sprawdzić po odpaleniu na obciążeniu jeśli się robią ciepłe to won.Można też miernikiem.
     
    toomii76 lubi to.
  20. kamil102

    kamil102 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-05 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    xxxxxxx
    sluchaj mi akumulator pkazuje napiecie w okolicach 12,40v, po przekreceniu zaplonu spada na 11,60 a w chwili krecenia kiedy tylko kreci i nie odpala do mniej wiecej 9,80v.

    Akumulator ten tak jak pisalem wlozylem do innego auta rover 2.0diesel i odpalil od razu. A u mne ledwo kreci. Kurde gosc sprawdzil i mowi ze rozrusznik dobry.