Serwismiechów
SuperMechanior
- Dołączył
- 18.11.2016
- Postów
- 470
- Punktów
- 61
- Wiek
- 37
Astra jak w temacie.
Sterownik hybrydowy Simtec 71.6
Padła cewka zapłonowa , chodził na 3 cyl przez chwilę. Wymieniona na nową, świece również.
Pojawia się błąd jw.
Dolot szczelny, wydech również. Przepustnica wyczyszczona.
Błąd pojawia się jak autem przejadę 2-3 km z pedałem w podłodze.
Przy nagrzanym silniku przepływka pokazuje okolice 7,5 kg / h. Trochę za mało jak na ten silnik.
Jak auto zimne to po odpaleniu i ruszeniu zaczyna delikatnie poszarpywac przez kilka sekund.
Auto na skrzyni aut.
Szukać dalej w przepływie, sondzie czy od razu sterownik wyjmować i do regeneracji?
Sonda 1 oscyluje 0,1-0,8 V, jak wyrzuci błąd to stoi okolice 0,8V.
Podczas przespieszania sonda 1 i 2 0,04 V.
Auto nie ma filtra paliwa pod podwoziem, gdyby miał to już bym podstawił drugi
Sterownik hybrydowy Simtec 71.6
Padła cewka zapłonowa , chodził na 3 cyl przez chwilę. Wymieniona na nową, świece również.
Pojawia się błąd jw.
Dolot szczelny, wydech również. Przepustnica wyczyszczona.
Błąd pojawia się jak autem przejadę 2-3 km z pedałem w podłodze.
Przy nagrzanym silniku przepływka pokazuje okolice 7,5 kg / h. Trochę za mało jak na ten silnik.
Jak auto zimne to po odpaleniu i ruszeniu zaczyna delikatnie poszarpywac przez kilka sekund.
Auto na skrzyni aut.
Szukać dalej w przepływie, sondzie czy od razu sterownik wyjmować i do regeneracji?
Sonda 1 oscyluje 0,1-0,8 V, jak wyrzuci błąd to stoi okolice 0,8V.
Podczas przespieszania sonda 1 i 2 0,04 V.
Auto nie ma filtra paliwa pod podwoziem, gdyby miał to już bym podstawił drugi