1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Opel Astra J 1.6 turbo A16LET błąd P0621-00

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika djbovorta, 24-09 18.

  1. djbovorta

    djbovorta Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    6
    Witam wszystkich kolegów.

    Mam problem z Astra J , błąd jak wyżej w sterowniku silnika. Ładowanie 14,5V a błąd swieci, zmieniłem na nowy regulator napięcia z szczotkami bosch ale bez zmian. Przewody od wtyczki alternatora do sterownika silnika są ok sprawdzone. Jakieś pomysły ?
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    przetlumacz ten blad
     
  3. djbovorta

    djbovorta Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    6
    Obwód sterujący lampka alternatora L
     
  4. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    sprawdz kable do sterownika czy nie sa jakies lutowane i zmieniane

    a jak wlaczasz klime i swiatla blad da sie skasowac?
     
  5. djbovorta

    djbovorta Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    6
    Sprawdzałem przejście od pinów wtyczki alternatora do wtyczki sterownika. Przejście jest ale czy kolejność przewodów nie zamieniona nie wiem. Mam tylko opis wtyczki sterownika gdzie pin A-21 wtyczka sterownika <= sygnał obciążenia :G2 (prądnica) i drugi A1 <= sygnał obciążenia : G2 (prądnica ) . Niestety Esi nie ma schematu instalacji sterowania alternatorem
     
  6. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    to 14,5 mierzyles pod obciazeniem?
     
  7. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    940
    Docenione treści:
    294
    Miasto:
    łódź
    miałem podobny oddałem alt do sprawdzenia i był walniety na wzbudzeniu
     
  8. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    podejrzewam wymiane alternatora. Nie wiem jak jest w tym ale w fordach np czyta obciązenie z temperatury regulatora
     
    toomii76 i pawel2406 lubią to.
  9. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    940
    Docenione treści:
    294
    Miasto:
    łódź
    dokładnie ;)
     
  10. djbovorta

    djbovorta Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    6
    Błedu nie da się skasować , tak odrazu by sprawdzał temp alternatora? Regulator napięcia zmieniony , to co teraz mostek prostowniczy zmienić ? Po co odrazu wymieniać cały alternator. Nie jeden już zregenerowałem może i z tym by się udało .
     
  11. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    moze byc tez kiepski akumulator
     
  12. djbovorta

    djbovorta Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    6
    Pali dobrze auto , podmienić aku jeszcze z ciekawości ?
     
  13. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    pod obciazeniem tez sie nie kasuje?
     
  14. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    940
    Docenione treści:
    294
    Miasto:
    łódź
    on jest sterowaany can;)
     
  15. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    wszystko teraz jest sterowane w autach tak.
     
  16. djbovorta

    djbovorta Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    6
    Nie kasuje się w ogóle, jedynie co jak dłużej postoi to nie zapala się od razu tylko po kilkunastu sekundach kontrolka aku. Błąd nie kasuje się , sterowany can wiem tylko co sterownik chce od tego alternatora jak ładuje ok. Mam maszynę do sprawdzania alternatorów Onyx jutro wrzucę na nią zobaczę co pokaże . A tak btw czemu mam dwa przewody i oba na schemacie wtyczki ecu mam oznaczone jako komunikacja od alternatora do ecu oba . Czemu nie ma informacji od sterownika do alternatora ?
     
  17. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Jeden moze podaje napiecie a drugi obciazenie temperature regulatora
     
  18. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    To jest zmuszanie ludzi do kupowania oryginalnych czesci bo jak jest regulator czy diody sa zamiennikami to bledy sie sypia
     
  19. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 017
    Docenione treści:
    221
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
  20. djbovorta

    djbovorta Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    6
    Kurde onyx nie ma tego alternatora w bazie danych. Części jakie stosowałem były oryginał bosch. A wiec tak lampka sygnalizacyjna (czyli chodzi o kontrolkę na liczniku ) swieci . Przewody ok maja przejście do sterownika