• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Opel Astra J 1.7 ctdi

Nowy999

Początkujący
Punktów
0
Witam, dziś wymieniałem rozrzad w danym samochodzie i przestawił mi się napęd paska korbowego czyli nie był w danym punkcie. gdy uruchomiłem głośno chodził wiec zajrzałem i ustawiłem odpowiednio ale nadal głośno chodzi chodz cisszej i wydaje mi się ze bierze płyn chłodniczy, zrobiłem 100km. czy możliwe jest by pękła głowica? ( jestem mechanik amator ale uczę się na swoich samochodach)

Radmor

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
358
W rzeczy samej ..głowica może być pęknięta ! A tak na marginesie ..bardzo dobrze że uczysz się na swoich samochodach ...dzięki temu nie niszczysz lub nie uszkadzasz aut potencjalnych klientów !!.....co zapewne na dobre by Tobie nie wyszło !!!

Nowy999

Początkujący
Punktów
0
ale dlaczego mogła by pęknąć?
Automatyczne połączenie postów:

od 3 przesunięć paska mogła by głowica pęknąć? chodzi mi o wał korbowodowy.

Radmor

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
358
ale dlaczego mogła by pęknąć?
z bardzo oczywistego powodu ..np. zmęczenie materiału ..!! Oprócz tego może być kilka innych przyczyn np. czynnik termiczny ...lub czynnik natury mechanicznej np. uderzenie tłoka w głowicę lub urwanie zaworu lub pęknięcie wałka rozrządu itd.itd .

Nowy999

Początkujący
Punktów
0
po zle ustawionym wale korbowym samochód może chodził z 5min potem zrobiłem tak jak było trzeba i pojechałem 100km czy głośny silnik to wina głowicy? czy może znów się obrócił wal a nie zauważyłem? gdy naciągałem nie patrzałem....

Radmor

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
358