Witam,
Po 2msc od zakupu auta okazało, że uszkodzona jest uszczelką pod głowicą. Przez ten czas auto było wykorzystywane na krótkie dojazdy do pracy (wokół komina). 'przegrzewanie' wyszło, gdy ruszyłem w pierwszą dłuższą trasę. Temat ogarnięty, nowa uszczelka + planowanie głowicy zaliczone.
Po niespełna 2 msc zapaliła się kontrolka oleju - po sprawdzeniu oleju, bagnet zupełnie suchy..
Dolany litr oleju, bagnet dalej suchy, a w zbiorniczku płynu chłodniczego i pod korkiem znalazłem Masło.
Auto parkowane w tych samych miejscach - zero wycieków.
wróciłem do mechanika, który wymieniał uszczelkę - ten dolał oleju + wyczyścił zbiornik płynu chłodniczego oraz stwierdził: jeździć, obserwować.
Po 2 tygodniach oleju ubyło o 2 kreski na bagnecie. Dalej zero wycieków pod autem.
Pojazd dodatkowo zaczął trącić moc na 1, 2 oraz 3 biegu na niskich obrotach. W dodatku w dniu dzisiejszym zapaliła się kontrolka check engine.
Z czego może wynikać brak mocy oraz check engine? Pierścienie, które nie wytrzymały przegrzania silnika, gdy była uszkodzona uszczelka pod głowicą?
Po 2msc od zakupu auta okazało, że uszkodzona jest uszczelką pod głowicą. Przez ten czas auto było wykorzystywane na krótkie dojazdy do pracy (wokół komina). 'przegrzewanie' wyszło, gdy ruszyłem w pierwszą dłuższą trasę. Temat ogarnięty, nowa uszczelka + planowanie głowicy zaliczone.
Po niespełna 2 msc zapaliła się kontrolka oleju - po sprawdzeniu oleju, bagnet zupełnie suchy..
Dolany litr oleju, bagnet dalej suchy, a w zbiorniczku płynu chłodniczego i pod korkiem znalazłem Masło.
Auto parkowane w tych samych miejscach - zero wycieków.
wróciłem do mechanika, który wymieniał uszczelkę - ten dolał oleju + wyczyścił zbiornik płynu chłodniczego oraz stwierdził: jeździć, obserwować.
Po 2 tygodniach oleju ubyło o 2 kreski na bagnecie. Dalej zero wycieków pod autem.
Pojazd dodatkowo zaczął trącić moc na 1, 2 oraz 3 biegu na niskich obrotach. W dodatku w dniu dzisiejszym zapaliła się kontrolka check engine.
Z czego może wynikać brak mocy oraz check engine? Pierścienie, które nie wytrzymały przegrzania silnika, gdy była uszkodzona uszczelka pod głowicą?