1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

opel corsa d 1,3 2010 odpala i od razu gaśnie

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika waldek500, 21-03 19.

  1. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie wszystkich.
    Pacjent Corsa d 2010 1,3 cdti. Odpala i od razu gaśnie. Po zdjęciu wtyczki z czujnika ciśnienia paliwa odpali, chodzi nie równo nie reaguje na pedał gazu. Jak w tym czasie założę wtyczkę obroty się wyrównują ale gazu i tak nie można dodać. Dymi na biało/ niebiesko bardzo - ewidentnie nie spalone paliwo.
    Powiem co sprawdziłem:
    - całkowity brak błędów we wszystkich systemach, znaczy był błąd świecy żarowej ale dzisiaj wymieniłem.
    - odkręciłem egr od kolektora i wsadziłem zaślepkę bez przykręcania
    -sprawdziłem czy ciągnie kolektor powietrze to rękę wsysa po łokieć:)
    -ciśnienie na cylindrach po 26 bar
    -immo widzi, komputer wskazuje zezwolenie na start, kluczyk pokazuje, że sprawny.
    -pompa paliwa chodzi, ciśnie fizyczne na wysokim po pół obrotu 600bar.
    -Wtryski przed chwilą były na stole, nie są idealne ale złe też nie.
    jakieś pomysły??
    Dzięki z góry.
     
  2. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    826
    Docenione treści:
    204
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    600 bar to chyba trochę za dużo, nie uważasz ? On do rozruchu może potrzebować 300 - 350 bar.
     
  3. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    tyle ma być z pominięciem zaworu sterującego.to było bezpośrednio do pompy.
     
  4. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 445
    Docenione treści:
    2 137
    Miasto:
    Mazowieckie
    A co się działo wcześniej, dlaczego w tym dłubiesz, wymieniałeś wtryski sprzęgło czy co?
     
  5. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Nic . Pani zadymił zgasł na podwórku. Auto i silnik wygląda bardzo zdrowo.
     
  6. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 445
    Docenione treści:
    2 137
    Miasto:
    Mazowieckie
    Wtryskiwacz się wysypał i rozwalił tłok/cylinder, albo rozrząd się przestawił albo dpf miał tak zajeepany że silnik się zatarł spalinami???

    Weź sprawdź rozrząd...i tu się zaczynają jaja. Zgadza się czy nie, bo nawet jak jest dobrze to sie nie zgadza.
     
    Ostatnio edytowano: 21-03 19
  7. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Szukam porady , więc nie chcę się wymądrzać . Gdyby się przestawił rozrząd to nie odpalał by od strzała, ciśnienie na cylindrach byłoby liche, komputer by zgłaszał brak koleracji itd.??
     
  8. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 445
    Docenione treści:
    2 137
    Miasto:
    Mazowieckie
    No to ja bym wymienił czujnik. A co dalej to się okaże.

    Te 26bar to słabo.

    Cr nie odpala na strzała tylko po kilku obrotach.
     
  9. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    chyba dobrze jak na 1,3
     
  10. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 445
    Docenione treści:
    2 137
    Miasto:
    Mazowieckie
    po 10ciu obrotach wskakuje na 30, pomiar przez otwór na świece.

    sprawdź rozrząd, tzn. pomiędzy wałkami, bo na kole i tak nie wyjdzie.
     
  11. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    I tu sie zgadzam pomiedzy wałkami....
     
  12. rczubski1987

    rczubski1987 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-02 19
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    ok. Krosna
    W Bravo 1.6 16v jtd 2008r miałem taki przypadek ze auto najnormalniej na swiecie w trakcie jazdy auto zmulilo i zgasł.Holwanie do garazu i sprawdzanie wszystkiego za koleja.Na plaku coś chwytał ale na tym sie skonczyło ze tylko chwytał.Potem jak załapał to wogole nie przyjmował gazu.A potem zrobiliśmy tak ja kreciłem a kumpel w tym czasie odkrecił nakretke przy listwie wysokiego cisnienia co idzie od pompy.I z jakiegos powodu sykło dość duzo powietrza powtorzylismy to jeszcze ze dwa razy i auto sie uspokoiło.Czemu tak sie stało nie mam pojecia.
     
  13. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    mocno dymi nie spalone paliwo
     
  14. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 445
    Docenione treści:
    2 137
    Miasto:
    Mazowieckie
    może się leje do dpf
     
  15. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Fabrycznie nie ma dpf
     
  16. rostex

    rostex Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-11 15
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Płońsk
    Te silniki gasną po odpaleniu jak mają nieszczelny dolot.

    Ale najważniejsze to być pewnym EGRa. Ostatnio miałem przypadek przy takim aucie, że EGR zacial się w pozycji otwartej i po zgaszeniu już nie odpalił.
     
    Ostatnio edytowano: 22-03 19
    art234 lubi to.
  17. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Dzięki, za podpowiedzi póki co. Odstawiłem go na razie na bok:) bo musiałem zdjąć głowicę z bmw. W poniedziałek walczę dalej mam plan zdjąć kolektor ssący całkiem i próba odpalenia , kurde dostępu do kolektora nie ma ni huhu.
     
  18. art234

    art234 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    17-05 14
    Postów:
    1 385
    Docenione treści:
    408
    Miasto:
    Chorzów
    Zgadza się też miałem tak samo w Combo 1.3 , sciąglem cewkę jest na trzech śrubach grzybek zamkłem OGRA na offa bo mi się nie chciało wymieniać :D i wszyscy zadowoleni :Djeszcze karę nałożyłem bo mnie jedna śruba wku....ła.
     
  19. waldek500

    waldek500 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam ponownie. Zepsuł się zawór regulacji ciśnienia w listwie. Podmieniłem dzisiaj z innego odpalił chodzi ale wali błąd regulacji. No ale już pali to nie ma problemu:)
     
  20. hiwat

    hiwat Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-07 15
    Postów:
    813
    Docenione treści:
    265
    Miasto:
    Tarnów
    to czym to diagnozowałeś na początku ? ;)
     
    toomii76 lubi to.