turbokrzychu
SuperMechanior
- Dołączył
- 24.05.2014
- Postów
- 464
- Punktów
- 112
Temat ogólnie znany, wymiana uszczelki pod smok, lub modyfikacja. Ja wziąłem się za moda, więc kupiłem adapter który jest przykręcany do miski i wsuwa się do smoka. Ciśnienie jest super. 1.7 bar na rozgrzanym na wolnych.
Ale mam rozkminę, auto jak jest zimne, odpala się je, to na chwilę zapala się informacja o niskim ciśnieniu i później już tego więcej nie ma.
Wymieniłem jeszcze profilaktycznie czujnik. Ale nic to nie zmienia. Ciśnienie dwa razy mierzyłem, na początku na zasilaniu turbosprężarki, a drugi raz na czujniku ciśnienia. I tu i tu ciśnienie jest wzorowe.
Tak myślę, że może na początku jest tak duże ciśnienie, że wychodzi za skalę czujnika i dlatego rzuca komunikat. Ewentualnie może też jakiś problem z softem, bo auto ma DPF off?
Mieliście taki przypadek? Albo macie może jakieś dane pracy tego czujnika? Wiem że na pewno poniżej 1 BAR rzuca ostrzeżenie, ale nie wiem czy ma jakąś górną skalę ciśnienia.
Ale mam rozkminę, auto jak jest zimne, odpala się je, to na chwilę zapala się informacja o niskim ciśnieniu i później już tego więcej nie ma.
Wymieniłem jeszcze profilaktycznie czujnik. Ale nic to nie zmienia. Ciśnienie dwa razy mierzyłem, na początku na zasilaniu turbosprężarki, a drugi raz na czujniku ciśnienia. I tu i tu ciśnienie jest wzorowe.
Tak myślę, że może na początku jest tak duże ciśnienie, że wychodzi za skalę czujnika i dlatego rzuca komunikat. Ewentualnie może też jakiś problem z softem, bo auto ma DPF off?
Mieliście taki przypadek? Albo macie może jakieś dane pracy tego czujnika? Wiem że na pewno poniżej 1 BAR rzuca ostrzeżenie, ale nie wiem czy ma jakąś górną skalę ciśnienia.