1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Opel Signum P0606

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika nieldos, 5-09 18.

  1. nieldos

    nieldos Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-02 14
    Postów:
    74
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Zachodniopomorskie
    Witam potrzebuje pilnej konsultacji. Mam okazje kupić Signum 2.2 DTI które nie odpala właściciel to podłączył gdzieś u mechanika i pokazuje błąd P0606 mam pytanie czy leży w nim ECU czy może też być pompa? Czy można na szybko upewnić się że to tylko ECU? Nie chcę żeby okazja wyszła bokiem bo do roboty będzie ECU i pompa... z góry dziękuje za odpowiedzi...
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 387
    Docenione treści:
    1 392
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  3. nieldos

    nieldos Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-02 14
    Postów:
    74
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Zachodniopomorskie
    Tego nie wiem nawet nie wiem czy tam siedzi PSG5 czy PSG16 bo dostałem tylko cynk... popołudniu jade to obejrzeć i podłączyć... nie lubie zbytnio opli bo to zdradliwe auta ale ten ma dobrą cenę...
     
  4. autobi41

    autobi41 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    28-05 14
    Postów:
    129
    Docenione treści:
    10
    PSG16, podwójna wtyczka do pompy.
    Teoretycznie padł sterownik, który tutaj jest zintegrowany z pompą wtryskową.