1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

outlander 2004 rok-2.0- 156 KM ciężko zapala

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika garnuch, 25-03 19.

  1. garnuch

    garnuch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-01 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Lublin
    siemka, mam problem z kolegi autem po nocy zapala jakby normalnie a jak sie nagrzeje i postoi ok 2 godz to juz długo trzeba krecic aby zapalił, wymieniłem kable bo tam są 2 cewki i dwa kable narazie tylko kable bo oczywiscie kolezka nie ma hajsu aby wymieniac po kolei wszystko co zwiazane z zapłonem, mierzylismy cr i wyszło od rozrzadu po kolei 11-10-6-9 ale oleju nie ubywa i nie dymi wogóle więc nie wiem w czym problem, chce spróbowac jeszcze próby olejowej i zobaczyc czy CR wzrosnie ale raczej tak, ale czy to miało by znaczenie w odpalaniu auta?? z rana na zimnym odrazu a po nagrzaniu ok 5-8 sek kreci i dopiero pali, mam 2 filmy nakrecone jak bedzie potrzeba
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 834
    Docenione treści:
    3 883
    Miasto:
    turek
    albo źle zmierzyłeś, albo motorschaden.
     
    gtszudi lubi to.
  3. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 591
    Docenione treści:
    703
    Miasto:
    Szczecin
    Trzeci i czwarty cylinder do remontu albo podparte zawory.
     
  4. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 720
    Docenione treści:
    383
    Miasto:
    Gdańsk
    Podparte skoro na zimno pali.
     
  5. garnuch

    garnuch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-01 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Lublin
    ale najlepsze jest to ze zaworów sie tu nie reguluje sa szklanki wiec jak nawet podparte to jakim cudem szklanki sie zjebały?? i druga sprawa to remontu nie bedzie robił bo kasy nie ma jak wyzej pisałem, ale zastanawia mnie skoro na zimnym pali to przez złe sprężanie tez by krecił długo i brał olej i dymił a tu takich oznak nie ma
     
  6. wojtis94

    wojtis94 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-08 14
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Warminsko maz.
    Z gazem to jest?
     
    winetoo lubi to.
  7. Giemza

    Giemza Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    23-12 12
    Postów:
    811
    Docenione treści:
    134
    Miasto:
    Lublin
    Ma szklanki czy hydropopychacze? Bo to różnica, a druga sprawa skoro są szklanki to wydaje Ci się że nie ma wtedy regulacji luzów zaworowych?
     
  8. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 834
    Docenione treści:
    3 883
    Miasto:
    turek
    Jak nie ma samoregulatorow a zawory ciasne, to znaczy że gniazda usiadły.
     
    winetoo i komar200 lubią to.
  9. garnuch

    garnuch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-01 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Lublin
    tak auto z gazem jest, a jak sprawdzic czy są hydro czy szklanki bo chciałem wlasnie regulacje zrobic ale spojrzałem i widziałem ze wyglada mi to na szklanki, w takim razie jak sie reguluje w tym szmelu te zawory , bo jesli rzeczywiscie podparte to dlatego takie sprezanie wyszlo na cylindrach, ale regulacja to dla mnie magia jak to jest na takich zaworach, bo nie robiłem zawsze na zwykłych regulowałem, w 2.4 silniku sprawdzalismy to zrobili zwykła regulację na srubce a tu musieli kombinacje zrobic
     
  10. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    461
    Docenione treści:
    64
    Podaj oznaczenie motoru bo z tego co się orientuje to nie ma 2.0 156KM tylko 136KM i w tym są hydrauliczne popychacze.A co do ciśnienia to jest lipa,sprawdź czy nie zapala przypadkiem na dwóch paliwach. cisnienie.jpg
     
  11. motorynka

    motorynka Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-05 16
    Postów:
    241
    Docenione treści:
    52
    Miasto:
    mazowieckie
    szklanki wyglądają tak samo jak popychacze hydrauliczne sprawdzić można łatwo jeżeli będą luzy , to są regulowane popychacze hydrauliczne zazwyczaj lekko podpierają więc to sam sprawdzisz chyba że Mikrobi Ci sprawdzi jak ma dostęp do danych
     
  12. garnuch

    garnuch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-01 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Lublin
    tak mikrobi masz racje to jest 136 KM sprawdzilismy w dowodzie, nie wiem skąd koledze przyszło do głowy 156 KM, więc teraz pytanie czy reguluje sie te hydrauliczne popychacze czy nie, jak nie to bedzie jezdził tak jak jest bo nie ma kasy, a jak sie reguluje to jestem ciekaw jak
     
  13. XM love Citroen

    XM love Citroen Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    28-01 19
    Postów:
    376
    Docenione treści:
    114
    tak jak Ci Mikrobi napisał - hydraulika tam jest.
     
  14. pen1

    pen1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-02 19
    Postów:
    62
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Południe
    W tym silniku są hydrauliczne.
     
  15. garnuch

    garnuch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-01 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Lublin
    no to czyli co z tymi zaworami nie reguluje sie, czyli trzeba głowice zdejmowac aby naprawic to odpalanie na zagrzanym silniku tak?? bo diagnozy zadnej od was nie uszłyszałem co byscie z tym zrobili
     
  16. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 834
    Docenione treści:
    3 883
    Miasto:
    turek
    może dlatego, że u żadnego z nas to auto na placu nie stało.
     
  17. garnuch

    garnuch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-01 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Lublin
    no ok nie stało, ale jakby stało to ktoś jakiś pomysł rzuci co próbować, szkoda własnie ze nie ma kasy bo bym zdjął czapę oddał do regeneracji zmienił pierscienie i miałoby byc a tak nie wiadomo co robic
     
  18. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 834
    Docenione treści:
    3 883
    Miasto:
    turek
    rzuć monetą.
     
  19. XM love Citroen

    XM love Citroen Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    28-01 19
    Postów:
    376
    Docenione treści:
    114
    do yda...
     
  20. motorynka

    motorynka Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-05 16
    Postów:
    241
    Docenione treści:
    52
    Miasto:
    mazowieckie
    musisz uprzedzić kolegę że jak zrobisz głowicę to może zacząć brać olej nie musi ale różnie to jest ,teraz podobno nie bierze jak pisałeś ,nie napisałeś jaki auto ma przebieg , zrobisz głowicę polecą koszty jeżeli są popychacze hydrauliczne to tych nie regulujesz natomiast jeżeli są np w niektórych Oplach regulowane to popychacze wyglądają tak samo jak hydrauliczne wtedy najpierw mierzysz luzy zapisujesz zdejmujesz szklanki mierzysz mikrometrem i dobierasz nowe o odpowiednim wymiarze