• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Płyn chłodzenia golf ii benzyna 1.3 90r

daxio14

Początkujący
Punktów
0
Witam !
Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu problemu , jestem jeszcze laikiem w "mechanicznych" sprawach więc prosze o wyrozumiałość . Dostałem golfa II jakieś 2 tygodnie temu, był nie palony prawie rok kuzyn mówił mi że coś cieknie przy siedzeniu pasażera , początkowo nie dostrzegłem tego i jeździłem normalnie lecz ostatnio zobaczyłem że zrobiła sie kałuża tego płynu na dywaniku .
Rozebrałem plastiki z pod deski rozdzielczej i zobaczyłem że po zapalniu samochodu cieknie płyn chłodzenia przy linkach od zmiany nadmuchu . Notabene dziś zauważyłem całkowity jego brak .
Prosze o porady i o wyrozumiałość do mojego opisu problemu ;)

Luku

Dekoder
Zweryfikowany Mechanik
Punktów
317
Miasto
Nottingham
Z nagrzewnicą jest sporo roboty ponieważ jest ona umieszczona w środkowej konsoli i trzeba dużo rozbierać aby się do niej dostać. Płyn wypadało by spuścić do jakiegoś pojemnika u można by go wykorzystać ponownie.

daxio14

Początkujący
Punktów
0
no ok zabrałem sie za to właśnie ściagnąłem panele z dołu a teraz chyba pasowało by wymontować kratki od nawiewu ? tylko jakoś za bardzo nie wiem jak aa i jeszcze troche głupie pytanie gdzie sie spuszcza płyn ?
Dzieki za odpowiedź :)

Luku

Dekoder
Zweryfikowany Mechanik
Punktów
317
Miasto
Nottingham
Najszybciej wężem idącym z silnika do chłodnicy jeśli nie ma kranika w chłodnicy. Co do kratek to jak w golfie to nie wiem w vectrze się je po prostu "wyszarpuje". Jeśli będziesz miał jakieś pytania to już niech ktoś inny pomaga bo ja za godzinkę jadę na urlop więc nie pomogę.

wyrzynacz

SuperMechanior
Punktów
40
Miasto
Mazury