1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

P2263 ford galaxy ghia 2.0tdci

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika Danfordgalxy, 26-11 18.

  1. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Mam pytanie odnośnie napięcia na kostce zawór n75 włączonym zapłonie I po odpaleniu
     
  2. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 982
    Docenione treści:
    1 545
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Jak brzmi pytanie?
     
  3. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Ford galaxy ghia 2.0tdci napięcie sterowania na kostce zawór doładowania n75 ten który steruję turbo mam błąd P2263
     
  4. jurek1313

    jurek1313 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 015
    Docenione treści:
    69
    Miasto:
    wólka
    Czy pojawia się także p0299 ? a może zdarzały się p400 lub p0100 ?
     
  5. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Nie tylko p2263 I faluje gruszka na wolnych obrotach po przejechaniu 500m tryb awaryjny grucha nowa przewody też kierownice czyste nic się nie przycina
     
  6. B.A.S.

    B.A.S. Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 17
    Postów:
    142
    Docenione treści:
    46
    Miasto:
    Kraśnik/Pruszków
    +12v stałe sterowanie masą sygnałem PWM
     
  7. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Tak tylko przy włączonym zapłonie mam 8.5v a jak uruchomię silnik to mam 12.5 do 13.6 czy to jest prawidłowy
     
  8. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Po uruchomieniu mam na wtyczce 13.6v na jałowym a na włączonym zapłonie 8.5 v i ciągle wywala błąd P2263 i żaden inny
     
  9. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 536
    Docenione treści:
    1 526
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  10. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Turbo daje ok 3bar chyba za dużo wydaje mi się że nie obraca się zbyt lekko może być to też problem błąd P2263
     
  11. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 456
    Docenione treści:
    584
    Miasto:
    NS
    Sprawdź czujnik ciśnienia pod kątem zasilania i wychodzącego sygnału, no i kable
     
  12. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 754
    Docenione treści:
    367
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    A gruszkę wymieniłes z czujnikiem kopiowania czy bez?
    Jakie podciśnienie wychodzi z zaworu?
    Jak wyżej ok to zostaje wiązka albo sterownik.
     
  13. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Gruszka wymieniona z czujnikiem na vacumetrze 0.6 po wymianie na nową gruszkę doszedł p003a ale mnie martwi że turbo nie kręci się zbyt lekko może łożyska się zapiekaja nie ociera o nic i nie ma luzow myślę wyjąć turbo I zobaczyć co jest nie tak założyłem nowy zawór sterowania turbo i zaczęło falowanie sztangi wyczyscilem stary i przestało to na jałowym kto ma inny pomysł
     
  14. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 754
    Docenione treści:
    367
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    Falowanie sztangi jest od zmiennego podciśnienia. Na vakuometrze miałeś ciągle -0.6 czy może skakało od -0.6 do 0?
    P003A występuje w większości 2.0 TDCi. Zostaw turbo w spokoju. Przecież ono nie działa na wolnych obrotach... Szukaj przyczyny falowania sztangi
     
  15. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Też tak myślę że nie działa założyłem stary zawór sterowania i nie faluje ale po przyspieszeniu tryb awaryjny a kuźwa kierownica lata jak szalona była czyszczona sztywno na - 0.6 trzymam kilka sekund n 3k obrotów na jałowym I ciach tryb awaryjny p2263 ciekawi mnie co za hu to robi?
     
  16. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Jeszcze zrobiłem pomiar na jałowym temperatura na zewnątrz około 5 st wtyczka od map sensora zewnętrzne piny włączony zapłon 1.78v na uruchomionym od 2.39v-2.44v pin1-2 zapłon 6.6v uruchomiony to 7.26v czujnik powietrza doładowanego 4.98v włączony zapłon i na uruchomionym czy są to prawidłowe pomiary zawór sterowania 8.5 na włączonym na uruchomionym 12.6v-13.8v co wy o tym sądzicie ?
     
  17. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 754
    Docenione treści:
    367
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    Oddaj to do mechanika bo pójdziesz z torbami
     
  18. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Raczej to on mnie puści w mieście sami wymieniacze
     
  19. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 456
    Docenione treści:
    584
    Miasto:
    NS
    Masz schemat? To jak robisz pomiary jest niewłaściwe
     
  20. Danfordgalxy

    Danfordgalxy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Sprawdzałem z autodata możliwe że tak byłem na lepszym sprzęcie testy robić kumpel stwierdził że egr electrycznie się przycina wymienię i zobaczymy pogoda mnie nie rozpieszcza a nie mam na tyle dużego garażu by wjechać do niego angole mają tylko na rower miejsce bo nawet z mini ciężko wyjść