1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Pacjent 1,9jtd stilo, nie odpala

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika wzw, 5-07 20.

  1. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Witam, mam problem z odpaleniem stilo 1,9 jtd
    Auto pokazało błąd podczas jazdy, jednak zachowywało się normalnie, zostało zgaszone i już nie odpaliło.
    Był błąd 13200, wymiana czujnika położenia wału, błąd skasowany.
    Obecnie bez błędów i nie odpala. Paliwo dochodzi do wtrysków.
    Napięcie kondensatora 1: 0,399 V podejrzewam, że tu jest problem powinno być ok 80V.
    Czy jest ktoś kto pomoże?


    Logi:
    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 11,168 V
    Licznik przebiegu: 243860,3 km
    Przebieg przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Czasu max obrotów silnika: 0 ms
    Max zmierzone obr. silnika: 0 obr/min
    Prędkość pojazdu: 0,00 km/h
    Obroty silnika: 89 obr/min
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 33,43 mg/w
    Całkowita ilość paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 1): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 2): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 3): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 4): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,361 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,970 ms
    Początek wtrysku pilotującego: 5,72 °
    Początek wtrysku głównego: 2,72 °
    Masa powietrza zasysanego: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 441,1 mg/w
    Sygnał przepływu powietrza: 1,271 V
    Temperatura powietrza: 31,2 °C
    Sygnał temperatury powietrza: 2,370 V
    Ciśnienie doładowania: 962 mbar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1333 mbar
    Sterowanie doładowania/elektrozawór: 0,00 %
    Strategia przeładowania (overboost): Nieaktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Ster. zaworu EGR: Nieaktywny
    Temperatura paliwa: 25,9 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
    Sygnał czujnika ciśnienia paliwa: 1,364 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 459,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 40,00 %
    Temperatura silnika: 26,3 °C
    Sygnał temperatury silnika: 3,607 V
    Ciśnienie atmosferyczne: 969 mbar
    Sygnał ciśnienia atmosferycznego: 3,832 V
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 1): 0,699 V
    Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 2): 0,362 V
    Pedał hamulca: Zwolniony
    Czujnik pedału sprzęgła: Wciśnięty
    Napięcie kondensatora 1: 0,399 V
    Kontrolka awarii: WYŁ
    Kontrolka przegrzania silnika: WYŁ
    Kontrolka świec żarowych: WYŁ
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nieaktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: OK
    Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
    Woda w paliwie: Nieobecny
    Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ
    Ciśnienie oleju: OK
    Kontrolka ciśnienia oleju: ZAŁ
    Wentylator 1 bieg: Nieaktywny
    Wentylator 2 bieg: Nieaktywny
    Wentylator PWM: 0,02 %
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Dezaktywowany
    Kompresor klimatyzacji: Nieaktywny
    Presostat klimatyzacji - poziom I: Nieaktywny
    Presostat klimatyzacji - poziom II: Nieaktywny
    Ciśnienie klimatyzacji: 0,000 bar
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Pozycja kluczyka: Stop
    ECU silnika: Zaprogramowany
    Silnik/ECU stop: Nieaktywny
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia CAN: OK
    Klasa wtryskiwacza 1: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 2: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 3: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 4: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 5 (tylko dla 2.4): Niesklasyfikowany
    Tempomat - ZAŁ/WYŁ: WYŁ
    Tempomat - przyspiesz (+): Niewymagany
    Tempomat - zwolnij (-): Niewymagany
    Tempomat - wznów (RES): Zwolniony
    Tempomat: Nieaktywny
    Kontrolka tempomatu: WYŁ
    Powód odłączenia tempomatu: Tempomat nie wykryty w EEPROM
    Czujnik pedału hamulca (2): Zamknięty
    Ustawiona prędkość tempomatu: 0,00 km/h
    Dawka paliwa dla tempomatu: 0,00 mg/w
    Tempomat: Nieprzyswojony
    Dezaktywacja 3 tłoczka (jeżeli występuje): Aktywny
    Przekaźnik płytki grzejnej (jeżeli występuje): Nieaktywny
    Ograniczenie prędkości: Wysoka
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    11 181
    Docenione treści:
    5 986
    Miasto:
    turek
    Pewnie rozrząd przeskoczył.
     
  3. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    a to napięcie kondensatora?
     
  4. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    1 382
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Obroty silnika 89 obr/min ?
     
  5. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    tak, to z rozrusznika bo auto nie odpala... ale daje też po 150
     
  6. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    11 181
    Docenione treści:
    5 986
    Miasto:
    turek
    Jak kręci? Ziu ziu ziu, ziu ziu ziu?
     
  7. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    normalnie, szybko
    log tak się zapisał
    w załączniku csv i tam nawet 190obr
     

    Załączone pliki:

  8. Regaciarz

    Regaciarz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    560
    Docenione treści:
    137
    Miasto:
    Wasilków
    Nadal słabo, daj mu dobre aku i wtedy zobacz czy pali
     
  9. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    dawałem, to nie wina akumulatora, popatrz na logi nie ma paliwa na wtryskach...
     
  10. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 120
    Docenione treści:
    2 110
    Pewnie te logi to czytane tym: 8b98e269-fe1f-4b5e-86a3-124122796000.jpg :)
     
  11. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Ładnie wyglądasz... jednak nie pomogłeś
     
  12. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 120
    Docenione treści:
    2 110
    Pomoc można komuś, kto trochę kuma...a ty nie kumasz...oddaj auto do mechanika- zapłać i ciesz się jazdą :)
     
  13. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    a ty to już się nakumałeś za wszystkie czasy a nic nie poradzisz...
    Skoro jesteś taki kumaty to po co spamujesz temat jak jakiś prostak?
     
  14. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    260
    Docenione treści:
    38
    Pobprostu spróbuj na plaka to się dowiesz czy usterka jest mechaniczna czy problem tkwi w elektronice.
     
  15. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Na plaku chodzi tyle ile ma plaka
     
  16. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 120
    Docenione treści:
    2 110
    Bo:
    1 - to mię śmieszą taki tematy, jak to papruny walczą z materią...
    2- już dawno ci chłopaki posty wyżej podpowiedzieli co jest nie tego, ale ty masz zakuty łeb i nic nie przyjmujesz...
     
  17. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 173
    Docenione treści:
    6 365
    Miasto:
    Mazowieckie
    co tu kumać? sprawdzić ten rozrząd chyba nie filozfia.
    chociaż jak sam się przestawił to i może sam sie ustawi

    tu taki jeden wiecznie reklamuje cudowne płukanki i dodatki, może zna też coś na prostowanie zaworów
    tera panie w dobie internetu wszystko panie możliwe
     
  18. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    rozrząd oki
     
  19. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    11 181
    Docenione treści:
    5 986
    Miasto:
    turek
    no to teraz można szukać dalej.
    coś przecieka.
     
    wzw lubi to.
  20. wzw

    wzw Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-07 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Nowy Sącz
    nie, myslę tak sobie czy immo nie blokuje wtrysków ale błędów nie ma....

    Napięcie kondensatora 1: 0,399 V podejrzewam, że tu jest problem powinno być ok 80V

    jak sprawdzić to napięcie? bo jeżeli nie ma walnięcia ok 2A 80V to żaden wtrysk zadziała
     
    Ostatnio edytowano: 6-07 20