1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Pass Thru

Dyskusja w 'Sprzęt diagnostyczny' rozpoczęta przez użytkownika Mikidz, 21-11 18.

  1. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Szybkie pytanie Panowie. Korzystacie z pass thru? Jak tak to jakim sprzętem się łączycie?

    Myślę nad zakupem, bo jak sobie to przeliczyłem, to nijak nie opłaca się kupować uniwersalnego testera. Zakup sprzętu do pass thru i zakup licencji od poszczególnych producentów wyjdzie taniej i na 100% więcej tym zrobię.

    po prostu już powoli mnie denerwują te uniwersalne testery... tym nie zrobię tego, tamtym tamtego, parametry czasem z kosmosu... no ile można?

    dlatego jestem ciekaw waszych opinii?
     
  2. selim

    selim Gaduła

    Online
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 002
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    Sląsk
    Uniwersalnym się połączysz , musi mieć funkcje tą.
    Kts prawie wszędzie u producentów występuje.
    Tez mnie to interesuje
     
  3. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Jak ma ten standard to tak. Tylko pytanie czy jest sens kupować kts po to, żeby używać tylko do pass thru? No nie bardzo. A roczna licencja kosztuje tyle, co wydam na licencje producentów :)

    Sam interfejs do pass thru kupisz już za kilkaset ojro. Stąd moje pytanie, czy ktoś ma i korzysta?

    Wiem, że można kupić texę czy kts i mieć jednocześnie uniwersalny tester i pass thru, ale właśnie się zastanawiam, czy jest sens posiadania uniwersalnego testera :)
     
  4. Radosny

    Radosny Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 14
    Postów:
    66
    Docenione treści:
    16
    Miasto:
    Opole
    Kts bez problemu ogarniesz większość aut. Byłem na szkoleniu i hula to bezproblemowo
     
  5. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Tylko że nie takie było moje pytanie :)

    Co ogarnę i czego nie ktsem to wiem (a sporo jest rzeczy, których nie ogarniesz niczym innym jak tylko programem danego producenta). Tak samo jak texą, gutmanem i cdif. Nie wiem tylko co launch ogarnia bo nie miałem przyjemności używania, ale sądzę, że nic ponad standard to nie robi.

    Pytanie jest inne, czy ktoś używa pass thru i jeżeli tak, to na jakim sprzęcie?
     
    Tom_ lubi to.
  6. fifii69

    fifii69 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-07 13
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    UK
    uzywam kilka programow na vas5054 uzywalem tez na actia multidiag i tez ok
     
  7. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    84
    Docenione treści:
    9
    Do PassThru masz najlepszy tester "Autel MS PRO S", ja mam niestety 906 bez dostępu do serwerów. Natomiast w Autelu masz bezpłatny dostęp do BMW i Mercedesa także mega plus. Ogólnie możesz zapytać w HM Gordon to może Ci dadzą na testy.
     
    Mikidz lubi to.
  8. selim

    selim Gaduła

    Online
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 002
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    Sląsk
    Zacznij od ustalenia jakie sprzęty producent dopuszcza ?
    Może być lipa z chinonem
     
  9. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Łooo Panie, ja bym nawet nie próbował z ryżowym sprzętem. Uwalisz sterownik w nowej beemce i chińczyk bokiem wyjdzie :)

    Bezpłatny? Z tego co sprawdzałem, to w bmw za godzinę dostępu płacisz kilka ojro i używasz ile potrzebujesz, ale w Mercu trzeba 110€ na początek położyć, dopiero przyślą Ci płytkę z xentry i wtedy płacisz jak w bmw w zależności od potrzeb. Tyle że za rok znowu 110 ojro subskrypcji jest.

    Ale podsumowując wyjdzie i tak taniej niż np. licencja Boscha czy innego uniwersalnego testera. Tak przynajmniej wynika z moich obliczeń.
     
    Ostatnio edytowano: 24-11 18
  10. megane22

    megane22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-06 13
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Olsztyn
    Z tego co wiem to można kupić KTS bez oprogramowania czyli samo urządzenie i korzystasz z pass thru.
    KTS i ESI to dwie różne sprawy.
     
  11. selim

    selim Gaduła

    Online
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 002
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    Sląsk
    Nie chodzi o ryżowy
    Ale np. texa nie wszędzie ma autoryzację
    Bosch , prawie wszędzie występuje
    Wystarczy sprawdzić ,czy do tego potrzebna jest
    licencja i kupić starszego z allegro za parę groszy
    Wsparcie się skończyło do tych modeli ,więc miałem okazję
    za 1500 już kupić .
     
  12. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Starsze nie mają pass thru, więc temat odpada.

    Co do tej autoryzacji, to nie jest tak jak mówisz. Dosyć już się zagłębiłem w ten temat, bo na prawdę poważnie o tym myślę.

    Jak na dzień dzisiejszy mam wizję kupić snapon albo cardaq (jedno i to samo)- 2 tysiące zielonych trzeba położyć. Albo snapon do Toyoty dedykowany, który ma to pass thru- jakieś 700 euro chyba chcą w toyocie. Jeszcze muszę się dowiedzieć ile za VAS by mnie wykasowali (bo jednak tych vagów to najwięcej się trzepie), ale to sobie w poniedziałek do chłopaków z nory zadzwonię :)
     
  13. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    84
    Docenione treści:
    9
    Przecież to nie ma znaczenia czy używasz Boscha czy Autela bo tutaj chodzi o głowicę VCI oraz jej kompatybilność z Pass Thru J2534. Całość odbywa się przez przeglądarkę na zewnętrznym komputerze (nie przez tester) gdzie łączysz się po kablu Ethernet. W menedżerze urządzeń wybierasz port COM instalujesz sterownik i np w BMW na aos.bmwgroup logujesz się i działasz. 1 dzień w BMW kosztuje 32Euro. W 908PRO S masz to samo tylko że konto masz z Autel Germany i nie musisz płacić za korzystanie. A uwalić ECU zawsze możesz dlatego ważne żeby wiedzieć co się robi.
     
  14. selim

    selim Gaduła

    Online
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 002
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    Sląsk
    Tylko pozornie ...płacisz co rok w abonamencie w wysokości 3.5tys.
     
  15. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    84
    Docenione treści:
    9
    3,5tys Euro i mowa tutaj tylko o jednej marce BMW.
     
  16. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    3 912
    Docenione treści:
    785
    Miasto:
    z charakterem
    Texa na tą chwilę jest najlepszym uni. Ale samo przebrnięcie przez dostępy i opłaty... Rok Ci nie starczy...
     
    Mikidz lubi to.
  17. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    84
    Docenione treści:
    9
    MTM zgadza się, dlatego masz Autela gdzie do BMW i Mercedes korzystasz z ich konta i nie płacisz opłat.
     
  18. selim

    selim Gaduła

    Online
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 002
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    Sląsk
    jak nie płacisz opłat ?...3,5tys. abonamentu rocznie (chyba netto)
    nie ma abonamentu , nie ma dostępu
    więc, tak całkiem darmowe to .to nie jest
    rok temu jak się interesowałem , to tylko o bmw była mowa
     
  19. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    510
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Jak będziesz miał chwilę to podrzuć linka do tego autela, bo stron milion i nie mogę tego namierzyć z tym abonamentem.
     
  20. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 572
    Docenione treści:
    418
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A texa agri mnie interesuje i ona ma pass trhu .Czy pan od wloskiej kiełbasy moze coś powiedzieć?

    Gadalem z gosciem co sprzedaje agri i twierdzi ze nie blokują texy tylko trza bulic za aktualizacje. Prawda to?
     
    Ostatnio edytowano: 26-11 18