1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passar B6 1.9 tdi brak mocy

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Aflofarm, 16-05 19.

  1. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    144
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Witam walczę z passatem B6 2006r 1.9 tdi BLS 105km. Auto nie ma mocy , nie jest totalny muł ale nie jedzie tak jak powinien, osiąga max 160km przyspieszenie też nie jest poealające. Zero błędów. Podmieniłem nowy egr nowy przepływomierz i nowy czujnik ciśnienia doładowania i nowy filtr paliwa. Zero efektu, podciśnienia ok, nieszczelności na dolocie brak, geometria chodzi bez zastrzeżeń, zaworek od turbiny sprawny. Filtr powietrza czysty. Wałek rozrządu minimalnie podciety na dwóch krzywkach ale to nie jest przyczyna, widzialem dużo gorsze i moc miały. Zastanawiam się jeszcze nad pompką w zbiorniku że jest mało wydajna i przy podwyzszonych obrotach brakuje mu paliwa i nie jedzie. Pompowtryski korekcjie i czasy reakcji mają dobre. Przerabial ktoś podobny temat ?

    Po parametrach widać że ciśnienie doladowania jest tak jak by dłuzej pompowane. Np przy gwaltownym przyspieszeniu wymagane cisnienie doładowania szybko wzrasta np do 2000 mbar a rzeczywiste za nim powoli ale po kilku sekundach opuznienia tez dobija te 2000
     
    Ostatnio edytowano: 16-05 19
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 379
    Docenione treści:
    4 489
    Miasto:
    turek
    turbo ile dmucha?
     
    Ostatnio edytowano: 16-05 19
  3. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    3 037
    Docenione treści:
    1 302
    Miasto:
    łódź
    miałem troszke podobnie przy zapchanym dpf ...

    no niestety przy aucie mojej żony -robiłem za darmo .....:mad::mad::mad::mad::mad:
     
    toomii76 lubi to.
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 379
    Docenione treści:
    4 489
    Miasto:
    turek
    ja też raz miałem. po usunięciu dpf żadnych zmian. turbo leniwie wstawało, na hamowni zamiast 170 wypluł 136 chyba. wszystkie parametry w normie, tylko minimalnie turbo ciut późno wstawało i lekko było poniżej zadanego, ale naprawdę niewiele. klient nie chciał nic szukać tylko postanowił sprzedać. czy mu się udało? nie wiem. ja stawiałem na słabe wtryski.
     
  5. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    3 037
    Docenione treści:
    1 302
    Miasto:
    łódź
    teraz nie dowiemy sie ... u mnie było tak ze 140 i koniec nic zupelnie nic góre widział pierwszy odemnie ....
     
  6. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    2 313
    Docenione treści:
    3 266
    Miasto:
    Mazowieckie
    Odepnij przepływkę, jak będzie lepiej to kable i kabelki do przetrzepania. Mi się akurat trafiły połamane przy kostce.
     
  7. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 379
    Docenione treści:
    4 489
    Miasto:
    turek
    Być może, ale w parametrach by było widać.