1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat B5 1.8 20v 125KM

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Vector3000, 28-06 18.

  1. Vector3000

    Vector3000 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tomaszów Mazowiecki
    Autko przerywa po dodaniu gazu na paliwie LPG na benzynie jest wszystko okej.
    Podejrzewam układ zapłonowy.
    Jak sprawdzić układ zapłonowy i cewkę zapłonową i sprawdzenie zasilania napięcia do cewki.
    I jak sprawdzić sterowanie modułem wzmocnienia zapłonu.
    Przewody wysokiego napięcia są wymienione i świecę a problem nie znikł.
    Komputer diagnostyczny nie zarejestrował żadnych błędów w sterowniku ECU
    Zdjęcie przedstawi silnik bez instalacji LPG.

    8539343900_1313767404.jpg
     
  2. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    875
    Docenione treści:
    281
    Miasto:
    Radom
    Skoro przerywa na lpg, to raczej marna szansa, że to układ zapłonowy. Wykeec świece, zmniejsz odstep szczeliny elektrodu o 20%. Mieszanka powietrza z lpg ma większą rezystancję, stąd zmniejszenie odstępu wykluczy układ zapłonowu. Najprawdopodobniej źle wyregulowana instalacja, reduktor lub filtry w instalacji lpg do wymiany.
     
  3. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Widze ze stosuje sie moja technike zmniejszania odstepow wysmiana przez kogos kilka postow wczesniej. Zdecydowanie obniza napiecie o pare tysiecy w instalacji. Ja na wstepie piaskuje swiece zeby tez je wykluczyc. Stara metoda gdy jeszcze za komuny nie byly dostepne hehe
     
  4. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    875
    Docenione treści:
    281
    Miasto:
    Radom
    Ta pierdzielisz, że to twoja technika to może ją jakoś nazwijmy na twoją cześć.
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Poczytaj wcześniejsze posty jak pisałem o rezystancji sxczeliny powietrznej. To nie moja technika ale ja ja stosuje od dawna
     
  6. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    875
    Docenione treści:
    281
    Miasto:
    Radom
    Kurcze jest problem bo po pytaniu autora jest moj post, twój komentaż i dzisiejsza debata jaką nazwe ma nosić twoja metoda.
    Może zapomniałeś wysłać to co napisałeś na temat "rezystancji szczeliny powietrznej".
    P.S. tak na marginesie szczelina nie ma rezystancji, tylko mieszanka paliwowo powietrzna.
     
    komar200 lubi to.
  7. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Powietrze tez ma rezystancje
     
  8. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    875
    Docenione treści:
    281
    Miasto:
    Radom
    Mówisz o tym które wydychasz po nocnej libacji z ksiedzem proboszczem.
     
  9. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Poczytaj w energetyce obejrzyj film jak rozpina sie siec WN jak luk przeskakuje. Kazdy gaz i kazda materia ma swoja rezystancje.
     
  10. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    875
    Docenione treści:
    281
    Miasto:
    Radom
    Odnoszę wrażenie, że szukasz na forum bardziej pierd#lniętego od siebie. Podpowiem ci że nie znajdziesz. Twojego levu nikt i nic nie przebije. Możesz spać spokojnie. Przewerowaleś wszystkie fora i teraz na FM czekasz na odznaczenie....
    Wracając to tematu poruszonego przez autora. Napisz co w sprawie.
     
  11. Vector3000

    Vector3000 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tomaszów Mazowiecki
    sketch-1530261741786.png
    Jakie powinno być napięcie ⚡ zasilania cewki?
    Kostka jest trzy pionowa i na pierwszym pinie jest wartość 1v na drugim pinie 12v na trzecim 1v.
    Proszę o mądre odpowiedzi. Dziękuję
     
  12. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Zaprowadz go do gaziarza. Jakie masz lpg.? Jak sekwencja to sprawdz co sie dzieje moze masz reduktor do regeneracji i nie trzyma ciśnienia czy niema bledow wypadania zaplonow? Jest tyle mozliwosci ze bez sprzetu to wymieniaj po kolei cewke potem reduktor potem wtryski itp itd. A dimitriew jestem na polskim forum tylko tu bo wiesz ja znam jezyki.
     
  13. Vector3000

    Vector3000 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tomaszów Mazowiecki
    LPG ma większe wymagania od przewodów wysokiego napięcia, świec zapłonowych i ma większy opór i wyższa temperaturę zapłonie niż benzyna. Czyli można powiedzieć, że pełni rolę testera układu zapłonowego.
    Więc wymaga wysokiego napięcia w układzie.
    A sterownik ECU steruje modułem wzmacniania zapłonu.
    Dodam,że na zimnym silniku na biegu jałowym na benzynie trzęsie go. Czyli nie równo pracuje.
    Cewka jest sprowadzona założona od innego auta i nadal tak się dzieje.
    Więc jak w moim wcześniejszym temacie jak napisałem.
    I jak sprawdzić sterowanie modułu wzmocnienia zapłonu.
     
  14. Vector3000

    Vector3000 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tomaszów Mazowiecki
    Temat zamknięty.
    Problem rozwiązany
    Układ zapłonowy był winowajcą.
     
  15. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    WWA
    Cały ???:woot::woot::wideyed: