1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat b5 1.9 pomocy!!

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Centq, 20-03 19.

  1. Centq

    Centq Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-04 16
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Police
    Witam! Pacjent passat b5 2003r 101km AVB. Chyba troche zaniemoglem, moze Wy bedziecie mieli jakies pomysly, swiezo kupione auto(zrobilem z 2tys km). Sytuacja taka auto jezdzi bez problemowo, zostal wymieniony olej filtry i zaczely sie problemy z odpalaniem z rana. Ktoregos razu podczas jazdy zaczelo dymic jak z komina, silnik telepie sie bardzo, plus wydaje taki metaliczny stukot. Po podlaczeniu pod kompa wyszlo ze kazdy pompowtrysk wywala po za skale(w minus), proforma wymieniony filtr paliwa ponownie. Rozrzad na miejscu. Okazalo sie, ze w aucie zamontowane sa 3x wtrysk od 130 i jeden 101, dowiedzialem sie ze nie pasuja one do 101 i ze ponoc to moze byc rozwiazanie problemu, a mi nasuwa sie pytanie czemu to dzialalo jednak przez te 2 tys kilometrow?


    Dodam, ze 2tyg wczesniej sprawdzane cale auto i wtryski byly w normie tylko jeden mial bip kolo -20
     
    Ostatnio edytowano: 20-03 19
  2. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 941
    Docenione treści:
    1 523
    Miasto:
    Olsztyn
    Może pompki padły bo tandem opiłkuje. Ktoś mógł zrobić ulepka do handlu.

    Chyba , że majster dał ciała przy wymianie filtra i jest jakaś nieszczelność.
     
  3. Centq

    Centq Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-04 16
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Police
    Kurcze błędna wymiane filtra paliwa wykluczam, bo zostalo to zrobione dwa razy, a za pierwszym razem po wymianie chwile pojezdzil.
     
  4. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 941
    Docenione treści:
    1 523
    Miasto:
    Olsztyn
    Zerknij do zbiornika czy nie ma opiłków.
     
  5. Centq

    Centq Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-04 16
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Police
    Hmm, a teraz mi wpadlo do głowy, jakby pominac sprawę pompowtryskow, czy przesuniety rozrzad mialby podobne objawy?

    Opilkow nie ma
     
  6. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 941
    Docenione treści:
    1 523
    Miasto:
    Olsztyn
    Sprawdź w blokach kompem synchro rozrządu.
     
    pawel2406 lubi to.
  7. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    367
    To wstaw te jak trzebs
     
  8. Centq

    Centq Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-04 16
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Police
    Dobra jakby ktoś miał podobny problem, to faktycznie pompowtryski były problem, a dymienie spowodowane było zmieszaniem paliwa z olejem przez przelany wtrysk.