nieprawdaJeżeli dwa węże gorące tak samo to tylko i wyłącznie sprawa klapy.
Dlaczego?nieprawda
dlatego że jeśli lamelki są zatkane to mimo to płyn w tej nagrzewnicy przepływa poprzez zbiornik między króćcami (ta obudowa palstikowa)Dlaczego?
nie wiem, nie jest powiedziane że całość przechodzi przez otwór w zbiorniku, dopóki lamelki są drożne to przez nie też płyn przepływa, to chyba po to żeby był obieg, kiedyś jak wymieniłem nagrzewnicę w moim audi a4 b5 to starą rozebrałem właśnie z ciekawości, już jej nie mam więc nie pokażęTo jaki sens miałyby lamelki? Płyn jak twierdzisz może przejść przez "zbiornik między króćcami". To jak wtedy oddawał by ciepło do auta??
syfa pudrem nie wyleczy ...Do układu chłodzenia wlałem K2 Radiator. Po przepłukaniu układu i zalaniu nowym płynem przez kilka sekund leciało cieple powietrze a później znów zimne. Taka sytuacja działa się przez kilka dni. Teraz ciągle wieje zimne powietrze
racja, od tego się zaczyna jeśli ma czymNajlepiej zrobić test klimatronika i wszystko jasne.