• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Passat B5 FL 1.9 PD AWX

ZagajGsi

Początkujący
Dołączył
7.12.2019
Postów
18
Punktów
0
Witam wszystkich. Dzisiaj trafił do mnie pacjent jak w tytule z problemem niepalenia na ciepłym silniku. Do sedna. Pacjent pali na zimnym od kopa ale jak sie pojeździ auto sie zagrzeje po zgaszeniu ciepły odpali ale po 5 minutach już nie... możesz kręcić do osran.... śmierci. Klient mówił że na popych pali bez problemu, ja próbowałem plakiem też jak załapie to już chodzi. Pierwsze podejrzenia padły na pompę tandemową ale chyba by na popych tak dobrze nie palił?? kąt synchronizacji na 0, temperatura cieczy chłodzącej OK, po wypięciu czujnika temperatury bez różnicy też nie pali. Ciekawi mnie jeszcze jakie muszą być obroty silnika z rozrusznika aby wtryski sterownik uruchomił?? Na ciepłym w momencie gdy nie pali pokazuje 231 obrotów. Zastanawiałem się jeszcze może nad rozrusznikiem jeżeli te obroty są faktycznie za małe, ale na "słuch" niby dobrze kręci. Błędy historyczne to czujnik temp. przepływomierz, i coś ze sterownikiem już nie pamiętam. Po skasowaniu zostaje tylko ten ze sterownikiem. O to ten chyba był 18263 Magistrala danych układu napędowego: kontrola stanu oprogramowania P1855. Standardowo proszę o pomoc :D bo już mam dość tych aut z "niewiadomymi" :D
 

slawek1

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
20.01.2012
Postów
966
Porady
1
Punktów
347
Wiek
47
Miasto
Świdnica
Pewnie oringi na pompkach nigdy nie robione , podkładki rownież.
 

Rys00

Boss regionalny
Dołączył
15.11.2010
Postów
387
Punktów
54
Czujnik obrotów wału korbowego ? albo faktycznie coś z rozrusznikiem lub masą spada napięcie przy rozruchu ? podłącz prostownik rozruchowy daj mase bezpośrednio na silnik
 

Mesiek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
14.08.2012
Postów
2258
Punktów
447
Miasto
PLE
Sprawdz czy masz prawidłowe kodowanie w ster. silnika bo coś tu podejżane masz te usterki. Podłącz VCDS i porównaj kodowanie z wyposażeniem auta.
 
Do góry Bottom