• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Passat b6 2.0 tdi 170 km problem z doładowaniem.

Jarzi

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.04.2017
Postów
7232
Porady
1
Punktów
2057
Wiek
34
Miasto
Kaczory
Siema, mam na placu pasztet b6 2.0 tdi pd 170km 2007r.
Założone regenerowane turbo.
Zaczyna dobrze pompowac dopiero od 2300rpm, ale jak mam zadane 2500mbar to i tak nie dociagnie w pełnej skali obrotów - dojeżdża do 2330mbar.
Sprawdzone podcisnienie, n75, egr. Wywalone klapki z dolotu, soft zrobiony, węże IC całe, nic nie sycy. Jutro jeszcze rzucę okiem na IC czy się nie poci gdzieś.
Z błędów mam P1495, ale po skasowaniu nie wraca przez dłuższy czas.
Teraz pytanie czy zwalac turbo czy może być soft skopany? Czy zwrócić na coś jeszcze uwagę?
 

Tom_

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
1.10.2014
Postów
1259
Punktów
232
Wiek
29
Miasto
Szczytno
Reduktor, flansza, zaslepienie odmy i pompowanie 1.5 bar. Tak jedynie sprawdzisz dolot.
Dpf ok?
 

Jarzi

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.04.2017
Postów
7232
Porady
1
Punktów
2057
Wiek
34
Miasto
Kaczory
Dpf raczej ok. Zaraz podepne i sprawdzę wartości. Fakt, przepalil z 4l oleju więc może go przytkalo. Patrząc po zadanych wartościach doładowania, na niskich obrotach (do 2200rpm) turbo wolno wstaje. Tam na gruszce jest czujnik. Trzeba to adaptowac?
 

Misiek

Administrator
Dołączył
6.10.2010
Postów
7043
Porady
6
Punktów
2739
Miasto
Szczecin
WWW
auto-mis.szczecin.pl
W GWT założyłeś identyczny temat w którym zadałem Ci pytanie na które nie odpowiedziałeś a teraz widzę, że założyłeś temat kopiuj-wklej tutaj, ja już zakończyłem pomoc w Twoim temacie.
 

pawel2406

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
9.08.2018
Postów
3479
Punktów
1457
Wiek
54
Miasto
łódź
miałem podobnie jechał ale tak jak bym przyczepe z 20 t ciągnął
i dpf pełny ....
 

toomii76

toomi
Dołączył
2.11.2014
Postów
13408
Punktów
6882
Miasto
turek
WWW
www.takniewiele.pl
Gdyby wina turbo byla, albo zle wyregulowana gruszka byla, to błędy od doładowania by sie pokazały. Moze byc wina dpf ale nie koniecznie.
 

pawel2406

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
9.08.2018
Postów
3479
Punktów
1457
Wiek
54
Miasto
łódź
stawiam na coś innego a nie turbo .... Masz racje Tomaszu -jak zawsze ;)

a przy okazji wyslij mi zdjecie pustego podnośnika od strony drzwi wjazdowych z wyciągnietymi ramionami ... bo powoli montuje ten co juz rok w kącie leży :oops:
 

Jarzi

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.04.2017
Postów
7232
Porady
1
Punktów
2057
Wiek
34
Miasto
Kaczory
W GWT założyłeś identyczny temat w którym zadałem Ci pytanie na które nie odpowiedziałeś a teraz widzę, że założyłeś temat kopiuj-wklej tutaj, ja już zakończyłem pomoc w Twoim temacie.
Screenshot_20190824-110246.jpg
Zupełny brak odpowiedzi.

Jeżeli chodzi o wartość to 1028 mbar.

A masz błędy od doładowania?
Był p0299 regulacja ciśnienia doładowania, nie osiągnięta granicą regulacji.
Po 12 km jazdy nie powrócił.

Wężyk zaślepiony od gruszki klap?
Pozostawiona gruszka z wpietym wezykiem.

Dpf nie trzyma?
Na jalowych rocznicowe 7mbar.
2000rpm 45mbar
3000 rpm 300mbar
Dystans od ostatniej reg 2km.
Chyba trzeba wypruć dziada.
 

Jarzi

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.04.2017
Postów
7232
Porady
1
Punktów
2057
Wiek
34
Miasto
Kaczory
Zaraz po odpaleniu pokazał około 40mbar, po 20 sekundach spadło. Dziwnie się zachowuje.
 

Jarzi

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.04.2017
Postów
7232
Porady
1
Punktów
2057
Wiek
34
Miasto
Kaczory
Przewody drożne. Nie podmieniałem.
 
Do góry Bottom