1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat B6 2.0 Tdi CBBB 2009R

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Auto Elektronik Lubin, 2-09 18.

  1. Auto Elektronik Lubin

    Auto Elektronik Lubin Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 15
    Postów:
    429
    Docenione treści:
    90
    Miasto:
    Lubin Dolny Śląsk.
    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-022-CBA.CLB
    Oznaczenie elementu: 03L 906 022 BM HW: 03L 907 309
    Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G001SG 6224
    Kodowanie: 0000072
    Kod serwisu: WSC 83976 676 535014
    VCID: 71E8ED5868A91BC916-8024
    Znaleziono 1 błąd:

    009571 - Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania
    P2563 - 000 - niewiarygodny sygnał - MIL zapalona

    Kody gotowości: 0 0 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------
    ------------------------
    Adres 01: błędy skasowane
    Witam. Panowie co jakiś czas włącza się komunikat i miga kontrolka świec. Ale po chwili gaśnie. Auto jeździ cały czas normalnie, nie ma spadków mocy, nie włącza się tryb awaryjny itd. Błąd wyskakuje przeważnie jak silnik zimny i gdy się zatrzymam. Jak ruszę to po chwili gaśnie grucha?
     
  2. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 066
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    gruszka - sprawdz geometrie
     
  3. Auto Elektronik Lubin

    Auto Elektronik Lubin Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 15
    Postów:
    429
    Docenione treści:
    90
    Miasto:
    Lubin Dolny Śląsk.
    Sprawdzę
    jutro i napiszę co było.
     
  4. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 503
    Docenione treści:
    1 498
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Możliwe przyczyny:

    • Okablowanie i / lub połączenia są uszkodzone
    • Awaria czujnika położenia łopatek turbosprężarki (TC) (G500)
    • (N75) uszkodzony
    • Wyciek węża próżniowego
    • Siłownik VNT z defektem turbo
    Możliwe rozwiązania:
    • Sprawdź czujnik położenia łopatki turbosprężarki (TC) (G500)
    • Sprawdź / napraw przewody i połączenia od / do czujnika położenia łopatki turbosprężarki (TC) (G500)
    • Sprawdź / wymień siłownik VNT turbosprężarki
    • Utwórz dziennik kanału 03, 08 i 11, aby sprawdzić wszystkie rodzaje wartości (w tym N75)
     
  5. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 060
    Docenione treści:
    422
    Miasto:
    Radom
    Z tego co pamiętam napięcie sygnałowe w jednej pozycji 0.7-0.9v w kolejnej 3.5-3-8v.
    Zweryfikuj sygnal na srodkowym pinie.
     
  6. Auto Elektronik Lubin

    Auto Elektronik Lubin Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 15
    Postów:
    429
    Docenione treści:
    90
    Miasto:
    Lubin Dolny Śląsk.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. hw 03l 907 309