Witam.
Pacjent VW Passat B6 2.0 TDI CR CBAB.
Objawy:
-Gaśnie po gwałtownym dodaniu gazu przy około 4tys. obr.(po wcześniejszym wyłączeniu esp, przy włączonym wkręca się tylko do 2,5tys ale to raczej normalne na postoju i nie gaśnie)
-Podczas jazdy paliwa zaczyna brakować już przy 2,5-3tys. obr. zależnie od obciążenia, biegu.(obroty nie rosną, przestaje przyspieszać i powoli zaczynają spadać obroty pomimo wciśniętego gazu)
-Podczas wypalania DPF w trasie paliwa brakuje już powyżej 2tys. obr.-większa dawka paliwa (wypalanie uruchomione komputerem)
-Odpala bez problemow
Błędy:
- wyskakuje tylko jeden od nieosiągniętej regulacji ciśnienia turbo ale to dopiero jak silnik schodzi z obrotów (pomimo wciśniętego gazu na full) i spaliny nie maja wystarczającej energii do napędzania turbo.
Sprawdzone do tej pory:
-wymieniony jeden wtrysk+ sprawdzenie pozostałych
-podmieniane pompki (w baku + ta pod maska przy zbiorniczku pł. chłodniczego)
-podmieniona listwa wtryskowa+czujnik ciśnienia+zawór wysokiego ciśnienia
-podmieniany zawór na pompie wtryskowej
-wymieniony filtr paliwa + podmiana całej puszki filtra
-sprawdzone ciśnienie przed pompa wtryskowa (4,5 bar dynamicznego nawet po wciśnięciu gwałtownie gazu powyżej 4tys. obr.)
-ciśnienie na listwie aktualne podczas jazdy pokrywa się z zadanym
-podmieniana przepływka
Pytanie:
Co jeszcze może wpływać na ograniczenie ilości paliwa? (jakieś zabezpieczenie sterownika ograniczające ilość wtryskiwanego paliwa?) Co jeszcze sprawdzić?
Pozdrawiam.
Pacjent VW Passat B6 2.0 TDI CR CBAB.
Objawy:
-Gaśnie po gwałtownym dodaniu gazu przy około 4tys. obr.(po wcześniejszym wyłączeniu esp, przy włączonym wkręca się tylko do 2,5tys ale to raczej normalne na postoju i nie gaśnie)
-Podczas jazdy paliwa zaczyna brakować już przy 2,5-3tys. obr. zależnie od obciążenia, biegu.(obroty nie rosną, przestaje przyspieszać i powoli zaczynają spadać obroty pomimo wciśniętego gazu)
-Podczas wypalania DPF w trasie paliwa brakuje już powyżej 2tys. obr.-większa dawka paliwa (wypalanie uruchomione komputerem)
-Odpala bez problemow
Błędy:
- wyskakuje tylko jeden od nieosiągniętej regulacji ciśnienia turbo ale to dopiero jak silnik schodzi z obrotów (pomimo wciśniętego gazu na full) i spaliny nie maja wystarczającej energii do napędzania turbo.
Sprawdzone do tej pory:
-wymieniony jeden wtrysk+ sprawdzenie pozostałych
-podmieniane pompki (w baku + ta pod maska przy zbiorniczku pł. chłodniczego)
-podmieniona listwa wtryskowa+czujnik ciśnienia+zawór wysokiego ciśnienia
-podmieniany zawór na pompie wtryskowej
-wymieniony filtr paliwa + podmiana całej puszki filtra
-sprawdzone ciśnienie przed pompa wtryskowa (4,5 bar dynamicznego nawet po wciśnięciu gwałtownie gazu powyżej 4tys. obr.)
-ciśnienie na listwie aktualne podczas jazdy pokrywa się z zadanym
-podmieniana przepływka
Pytanie:
Co jeszcze może wpływać na ograniczenie ilości paliwa? (jakieś zabezpieczenie sterownika ograniczające ilość wtryskiwanego paliwa?) Co jeszcze sprawdzić?
Pozdrawiam.