Witam,
pojazd jak w temacie, rok 2008. Problem pojawia się mniej więcej po przekroczeniu 3 tys obrotów.
Wywala błąd
000136 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
P0088 - 000 - za wysokie - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 232434 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.05.22
Czas: 11:10:29
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 3565 /min
Prędkość: 91.0 km/h
Dawka paliwa: 34.9 mg/suw
Temperatura: 23.4*C
Ciśnienie: 1848.0 bar
(bez jednostek): 5.0
Bity binarnie: 0111000
Zamiast zadanego około 1500, ładuje ponad 1800. Na niższych obrotach wartości ciśnienia nie odbiegają za bardzo od zadanych.
Kto coś poradzi? jak sprawdzić czy to wina zaworu DRV czy ZME? wstępnie wykluczam winę pompy. Właściciel twierdzi, że niedawno były sprawdzane wtryski i pompa.
Za wszelką pomoc dziękuję.
pojazd jak w temacie, rok 2008. Problem pojawia się mniej więcej po przekroczeniu 3 tys obrotów.
Wywala błąd
000136 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
P0088 - 000 - za wysokie - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 232434 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.05.22
Czas: 11:10:29
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 3565 /min
Prędkość: 91.0 km/h
Dawka paliwa: 34.9 mg/suw
Temperatura: 23.4*C
Ciśnienie: 1848.0 bar
(bez jednostek): 5.0
Bity binarnie: 0111000
Zamiast zadanego około 1500, ładuje ponad 1800. Na niższych obrotach wartości ciśnienia nie odbiegają za bardzo od zadanych.
Kto coś poradzi? jak sprawdzić czy to wina zaworu DRV czy ZME? wstępnie wykluczam winę pompy. Właściciel twierdzi, że niedawno były sprawdzane wtryski i pompa.
Za wszelką pomoc dziękuję.