1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat CC 2.0 TFSI blad P0300,P0301

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika jackowski17, 20-10 20.

  1. jackowski17

    jackowski17 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie.Passat 2.0 TFSI problem pojawia sie na zimnym silniku szarpienatomiast po nagrzaniu jest ok.Glowica po regeneracji ,lancuch wymieniony .zawor na walku tez wymienilem.Dodam ze po opisanej naprawie samochod zachowywal sie normale przez miesiac.Teraz jest to samo spalanie cylinder pierwszy P0301.Pozdrawiam i prosze o pomoc
     
  2. Mengog

    Mengog Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 15
    Postów:
    368
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Odma sprawdzona?
     
  3. jackowski17

    jackowski17 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    tak odma sprawdzowna
     
  4. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    2 568
    Docenione treści:
    739
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
  5. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 563
    Docenione treści:
    691
    Miasto:
    Pogorzela
    Myślę że trzeba sprawdzić kompresję.
     
  6. Psikuta1994

    Psikuta1994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-05 20
    Postów:
    300
    Docenione treści:
    44
    Przepływke warto sprawdzić skoro tylko na zimnym wariacje.
     
  7. Danmar

    Danmar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-04 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Poznań
    Zamień świece i cewkę z pierwszego cylindra z czwartym cylindrem i zobacz co się będzie działo
     
  8. jackowski17

    jackowski17 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam.Cewke zamienilem miejscami jak zaczelo szarpac ale to nic nie zmienilo.Wczoraj zdemontowalem kolektor ssacy i znow zawory zarosniete nagarem.Po naprawie glowicy samochod przejechal 5000 km przez miesiac.Dlaczego tyle nagaru w tak krotkim czasie..
     
  9. Danmar

    Danmar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-04 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Poznań
    do wyczyszczenia dokładnie kanały dolotowe
     
    DVD_1411 i lukias lubią to.
  10. jackowski17

    jackowski17 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Tak ale dlaczego w ciagu miesiaca tyle nagaru?

    Wyczyscilismy zawory w pierwszym kanale i narazie jest ok.Ale dlaczego ciagle ten pierwszy cylinder?
     
  11. Danmar

    Danmar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-04 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Poznań
    Jaki masz kod silnika? Czy dolewasz oleju?
     
  12. Pawel23

    Pawel23 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    117
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Wolomin
    sprawdź koniecznie
     
  13. jackowski17

    jackowski17 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam.Kompresje sprawdzilem 12-bar na wszystkich.Kod silnika CCZB.Wlasciciel twierdzi ze oleju nie pobiera.Dlaczego ciagle ten sam blad P0301 spalanie cylinder 1 ? a nie 2,3 lub4
     
  14. Mengog

    Mengog Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 15
    Postów:
    368
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Może wtryskiwacz, albo jego sterowanie.
     
  15. Danmar

    Danmar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-04 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Poznań
    Zamienić wtryskiwacze miejscami :)
     
  16. jackowski17

    jackowski17 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Tego nie sprawdzalem wiec zaraz przeloze.Mam pytanie co sadzicie na temat wodorowania ukladu dolotowego?

    Samochod pracuje na oleju Castrol Edge 5w30 moze zmiana oleju na inny cos by zmienila.Tak glosno mysle bo brak pomyslu.
     
  17. Danmar

    Danmar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-04 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Poznań
    Zmiana oleju wg mnie nic nie da.
     
  18. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    922
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Piaseczno
    Przypomniała mi się ciekawostka taka: "Czy pobiera olej? Właściciel mówi że nie..." ja po remoncie w Oplu też miałem problem. Klient co tydzień przyjeżdżał że olej mu ginie... Sprawdziliśmy czy może nie cieknie bo przebieg mały od remontu... Cały czas na reklamację.... W końcu zaproponował że skoro nie radzimy sobie z tym problemem to nam sprzeda auto albo do sądu pójdziemy.... Kolega zaproponował że ostatni raz wjedziemy na warsztat i sprawdzimy, żeby za tydzień przyjechał i podejmiemy decyzję, klient ucieszony jak dziecko. Wjechaliśmy na podnośnik, zero wycieków. Kolega zrobił punktakiem znaczek, na misce oleju i korku spustowym. Za tydzień przyjeżdża i co:) wołamy klienta, pokazujemy że mamy kamery i zrobiliśmy znaczek który się nie zgadza..... Chwila ciszy i nagle gość wybucha że oszusty, złodzieje i kilka innych ciekawostek na nasz temat.

    Wodorowanie tu nic nie da. Na początek znowu trzeba wyczyścić dolot i dobrze w głowicy wyczyścić granulatem z orzechów włoskich.... Następnie pomiarbkompresji i już wszystko będziesz wiedział
     
  19. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    5 379
    Docenione treści:
    6 629
    Miasto:
    Mazowieckie
    buhahahah, tfsi, no gdzie tam...
     
    Dawidek126 lubi to.
  20. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    922
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Piaseczno
    A rura wydechowa czarna od..... Yyyyy.... No może z czarnej rury robią końcowy tłumik ;)