1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Pegeot5008

Dyskusja w 'Zakup samochodu' rozpoczęta przez użytkownika godzislaw29, 15-09 18.

  1. godzislaw29

    godzislaw29 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam. Jestem zainteresowany zakupem auta pegeot 5008. Rok produkcji 2011.Przebieg
    201 000km.Pojemnosc skokowa
    1 598cm3.Benzyna.
    Moc 157km.Skrzynia biegów automatyczna.Pytanie do znawców tego modelu samochodu.Czy warto?Czy stan licznika nie jest za duży jak na ten roczniki i rodzaj paliwa. Z góry dziękuję za odpowiedzi/podpowiedzi.Pozdrawiam
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 178
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    To pewnie thp z takim przebiegiem to rozrzad wymieniony. Ciekawe jak reszta z rozrzadu . I w automacie panie. Pewnie okazja cenowa. Bedziesz z majstrami na czesc i pare razy bedziesz musial postawic flaszke zeby zejsc z ceny ( za naprawy)
     
  3. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 462
    Docenione treści:
    289
    Miasto:
    Gdańsk
    Samo auto super bo mam wersję 7 osób ale w cywilizowanym dieslu z cywilizowaną manualną skrzynią;] Jedyny słuszny silnik do tego auta 2.0 hdi. Ci co mnie nie słuchali i kupili 1.6 hdi chwalili do pierwszej trasy. Chyba, że ktoś do turlania potrzebuje ale to lepiej pks'em. 1.6 benzyna fajna jak z salonu była brana i fajnie miał pierwszy właściciel. W życiu bym tego silnika do tego auta nie chciał.....tyle.
     
  4. XMARIO

    XMARIO Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    172
    Docenione treści:
    23
    2.0 hdi nie spełnia normy E, można się z nim już pożegnać. Miały swoje poważne problemy jak sprzęgło, egr czy wymiana świec żarowych. 1.6 thp 156km. poznałem w Peugeocie 508. Fatalny konstrukcujnie motor BMW po poprawkach świetnie sobie radzi w PSA. Otwierasz maske i wszystko na wierzchu, mały motor w dużej komorze,mi się podoba. Jeździ dobrze, pali mało i jest łatwy w naprawach. W rękach posiadaczy Mini-cooperów nie dawał rady. Moim zdaniem, w normalnych rękach posiadaczy Peugeotów spokojnie posłuży do 300tyś. km. No fakt, że 2.0 hdi dają radę jeszcze powyżej pół bańki.
     
  5. Citrofan

    Citrofan Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-10 16
    Postów:
    47
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ostrow wlkp
    Kolega ma ten silnik w 3008. Przyspieszenie podobne do cinquecento 700, o wyprzedzania zapomnij i jeszcze zaczął brać mu olej. Jedyny plus w trasie mało pali ok 6.8l
     
  6. XMARIO

    XMARIO Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    172
    Docenione treści:
    23
    "Ci co mnie nie słuchali i kupili 1.6 hdi chwalili do pierwszej trasy"
    Mam to samo, tylko jak przyszło do wymiany świec żarowych, to nie wiedziałem co klienom mówić.
    Po prostu, nie chciało mi się tego robić za pięć stówek.

    Citrofan- 1.6 thp śmiga jak zły, w BMW seri 1 czy MiniC robił robotę. Nie chrzań.
     
  7. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 178
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    1.6 thp cudowne silniki
     
    toomii76 lubi to.
  8. XMARIO

    XMARIO Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    172
    Docenione treści:
    23
    normalny standardowy nowoczesny silnik spelniający normę E6, cudowny nie jest
     
  9. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 178
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    To szmelc pierwszej kategorii

    Eurem to producenci niech sie martwia a nie wlasciciele
     
  10. XMARIO

    XMARIO Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    172
    Docenione treści:
    23
    160 tyś przebiegu i jeździ. Odpala od strzała, start-stop działa, sprzęgło fabryczne, turbina w porzo, żadnych wycieków, zero błędów silnika, spalanie max 6.5L/100. Peugeot 508 2016r. Bryka kupiona od sponsora Euro2017 w piłce kopanej.
     
  11. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 178
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Co to 160k

    Ja tam jestem za mlody ale niech ci powiedzą starzy cyganie z forum czym pachnie ten motor
     
  12. XMARIO

    XMARIO Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    172
    Docenione treści:
    23
    To, że pomimo wysilenia i kierowców z bombowca dalej bez problemów działa. W BMW E87 ma ponad 200tyś. W MiniC w rękach kata ponad 120tyś. i zero problemów.
    Równolegle 2.0 tfsi nie padł poniżej setki, o trzycylindrowych szkoda gadac/pisać, te potrafią nie dożyć 60tki.
    Tak więc, 1.6 thp jak na nowoczesny motor, jest spoko.

    padł poniżej setki