1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Peugeot 1.6 E-HDI 92KM - Brak mocy gaśnie, brak błędów.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Canmeq, 16-08 18.

  1. Canmeq

    Canmeq Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-08 18
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    mam problem z silnikiem PSA 1.6 e-HDI 92KM. Problem zaczął się od tego, że przeskoczył trochę pasek rozrządu i auto straciło moc a następnie zgasło (wyrwało kilka zębów paska) pasek miał nalatane około 180tyś. Został założony nowy pasek rozrządu, pompa wody, napinacz, rolka. Auto pali teraz od strzała, silnik na wolnych obrotach pracuje idealnie, bez dziwnych dźwięków, stuków. Niestety nie wkręca się na obroty dojdzie do około 3tyś, ale jest to bardzo powolne. Podczas ruszania szarpie autem i nawet potrafi zgasnąć tak jakby się dusił. Sprawdziłem turbo, brak luzu na wirniku, sztanga pracuje, jednak nie słychać go zbytnio natomiast po odpaleniu łopatki pracują. Kompresja 14:17:14:17 BAR. Dodam, że brak absolutnie błędów w ECU. Prędkość maksymalna auta to jakieś 20-30km/h dlatego wydaję mi się, że to nie jest nawet tryb awaryjny. Czy możliwe, że EGR się zaciął i nie pokazuje błędów?
     
  2. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    1 894
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    WWA
    Rozumiem, że sprawdzenia testerem pozycji EGR jest dla ciebie przeszkodą nie do pokonania...:meh: to udaj się do kogoś kto to zrobi...:bored:
    Bo jak niby ,,geniuszu,, my mamy to zrobić przez internet - tak fot-corbis-archiwum-autora-1199_l.jpg :bored:
     
  3. misiek1394

    misiek1394 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    9-12 13
    Postów:
    459
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    K-K
    Miałem podobny przypadek, przepływka była winna. Też nie walił błędami. Zobacz w parametrach
     
  4. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 435
    Docenione treści:
    829
    Miasto:
    turek
    czyli na 1 i 3 zawory zrobiły sobie piknik z tłoczkami :)
     
    komar200 i misiek1394 lubią to.
  5. rostex

    rostex Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-11 15
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Płońsk
    Jakby silnik był bezkolizyjny to byśmy sobie gdybali a tak to...