1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

peugeot 1.6 vti wypadający zapłon

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika michal28mech, 2-07 20.

  1. michal28mech

    michal28mech Nowy

    Offline
    Dołączył:
    2-07 20
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam, mam problem z nieszczęsnym silnikiem 1.6 vti 120km, który jest w peugeocie 308, otóż przyjechał do mnie klient z błędem wypadającego zapłonu na cylindrze 2, jak silnik jest zimny, jest wszystko oki, zagrzeje się i nagle zaczyna nierówno pracować i załącza się wentylator na pełne obroty. Świece nowe, cewki podmieniane, nadal nic, więc zdjąłem głowicę oddałem do sprawdzenia i ewentualnej naprawy, przy okazji wymieniłem pierścienie w silniku i nowy rozrząd, wszystko złożone do kupy, samochód odpalony i.. nadal to samo... ten sam błąd i ten sam cylinder. Nie mam już siły do tego silnika, miał ktoś może podobny problem, albo może wie czym jest to spowodowane? Dodam jeszcze ze był też podmieniany program w komputerze i nadal zero zmian.
     
  2. jarek_g60

    jarek_g60 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    35
    Miasto:
    Wojcieszyn
    A co z wtryskami zamieniane miejscami? I czy to silnik na łańcuchu ( bmw) czy stary na pasku ( psa)
     
  3. michal28mech

    michal28mech Nowy

    Offline
    Dołączył:
    2-07 20
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Wtryski podmieniałem, jest to silnik na łańcuchu, rozrząd złożony z blokadami
     
  4. adam89

    adam89 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-01 12
    Postów:
    314
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Kraków
    Z gniazda w glowicy sprawdzone . Lubia wypadac ??
     
  5. michal28mech

    michal28mech Nowy

    Offline
    Dołączył:
    2-07 20
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    gniazda były sprawdzane, z głowicą jest wszystko ok, tak stwierdził fachowiec, który zajmuje się naprawą głowic. a nie moze to być coś z tym valvetronic?
     
  6. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    2 348
    Docenione treści:
    678
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    a co z katem ?
     
  7. michal28mech

    michal28mech Nowy

    Offline
    Dołączył:
    2-07 20
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    tłumik był rozpinany przed katem, chodził dobrze, dopóki się nie nagrzał, czyli bez zmian
     
  8. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    11 133
    Docenione treści:
    5 956
    Miasto:
    turek
    Jak załącza wentylator to nieszczelność. Może odma. Ale raz miałem coś takiego i nie rozwiązałem. Gościu sprzedał z usterką.
     
  9. michal28mech

    michal28mech Nowy

    Offline
    Dołączył:
    2-07 20
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    zobaczę dzisiaj jeszcze tą odme
     
  10. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 394
    Docenione treści:
    878
    Miasto:
    Szczecin
    Ciśnienie sprężania ????
     
  11. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    5 309
    Docenione treści:
    986
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Jak chcesz wyjść z twarzą z tego to zaproponuj wymiane silnika i niech klient spiernicza
     
  12. slawek1

    slawek1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    20-01 12
    Postów:
    332
    Docenione treści:
    135
    Miasto:
    Świdnica
    No faktycznie wyjście z twarzą nie ma co
     
    Ja3ol90 lubi to.
  13. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 173
    Docenione treści:
    6 365
    Miasto:
    Mazowieckie
    to że diagu raz się sparzył na tym silniku to jeszcze nic nie znaczy.

    temat został gdzieś w necie szeroko opisany.
    chodziło o spadek ciśnienia oleju.
     
  14. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    5 309
    Docenione treści:
    986
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Robiłeś ten szrot?
     
  15. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 173
    Docenione treści:
    6 365
    Miasto:
    Mazowieckie
    nie, bo klienci nie chcą, bo za drogo to wychodzi.
     
  16. kamilllo

    kamilllo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 16
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    stalowa wola
    kolego sprawdz na gorącym silniku,w pomiarze parametrów wznios zaworów,podane w mm.problem pewnie masz ze sterowaniem wzniosu zaworów,te silniki to zemsta bmw,,,,szkoda,ze grupa PSA sobie tak w kolano strzeliła wchodząc we współprace z nimi,,,to juz nawet z Fordem lepiej bylo.Sprawdz i daj znać.Pozdrawiam.
     
  17. slawek1

    slawek1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    20-01 12
    Postów:
    332
    Docenione treści:
    135
    Miasto:
    Świdnica
    Regulacja wzniosu jest taka sama dla wszystkich zaworów a wypadanie jest na jednym. Ciśnienie sprężania na zimnym i ciepłym silniku na dzien dobry
     
  18. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    4 615
    Docenione treści:
    1 262
    Miasto:
    Kaczory
    Albo problem w obróbce głowicy.
     
  19. michal28mech

    michal28mech Nowy

    Offline
    Dołączył:
    2-07 20
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Ciśnienie spręzania mierzyłem na samym początku, 13 jest na kazdym cylindrze na ciepłym
     
  20. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 394
    Docenione treści:
    878
    Miasto:
    Szczecin
    Jaki przebieg ?